ثبت نام کرمان موتور / فروش کرمان موتور

ثبت نام کرمان موتور / فروش کرمان موتور (ویژه آذر)

یکشنبه - 28 آذر 1400

پیشرانه- ثبت نام کرمان موتور / فروش کرمان موتور ویژه آذر ماه اعلام شد.

پیشرانه- ثبت نام کرمان موتور / فروش کرمان موتور ویژه آذر ماه اعلام شد.

شرایط فروش جک S5 فیس لیفت با اقساط ۲ و ۳ ساله اعلام شد + جدول آذر ۱۴۰۰

مدتی کوتاه پس از تحویل نخستین سری از جک S5 فیس لیفت به مشتریان، کرمان موتور شرایط فروش جک S5 فیس لیفت ویژه آذرماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد. در این شرایط فروش خودرو جک S5 فیس لیفت با مدل ۱۴۰۱ و با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

موعد اقساط در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش ۲۴ ماه یا ۳۶ ماه است و مبلغ پیش‌پرداخت نیز با توجه به دوره بازپرداخت اقساط خواهد بود.

موعد تحویل خودرو در شرایط فروش جک S5 فیس لیفت شصت روز کاری عنوان‌شده است و رنگ‌های قابل انتخاب نیز شامل سفید، مشکی، خاکستری، آبی، قهوه‌ای و نقره‌ای هستند. خودروها با بیمه بدنه به دست مشتریان می‌رسند.

سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. در ادامه می‌توانید شرایط فروش جک S5 فیس لیفت به روش اقساطی را مشاهده کنید:

شرایط فروش جک S5 فیس لیفت

شرایط فروش اقساطی کی ام سی k7 توسط کرمان موتور اعلام شد + جدول آذر ۱۴۰۰

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی k7 ویژه آذرماه را اعلام کرد. در این شرایط فروش، قیمت کی ام سی k7 معادل یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعلام شده است که مشتریان می‌توانند این خودرو را به روش اقساطی و با بازپرداخت دو ساله یا سه ساله خریداری کنند. خودروها با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

موعد تحویل خودرو در شرایط فروش K7 نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است. سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

جریمه تأخیر در تحویل خودرو معادل ۱ درصد پیش‌پرداخت به‌صورت ماهیانه است و خودروها همراه بیمه بدنه به مشتریان واگذار می‌شوند.

سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. در ادامه می‌توانید شرایط فروش کی ام سی k7 به روش اقساطی را مشاهده کنید:

 

شرایط فروش اقساطی کی ام سی k7

شرایط فروش اقساطی جک T8 توسط کرمان موتور اعلام شد + جدول آذر ۱۴۰۰

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T8 (جک T8) ویژه آذرماه را اعلام کرد. در این شرایط فروش، قیمت کی ام سی T8 معادل ۸۶۹ میلیون تومان اعلام شده است که مشتریان می‌توانند این خودرو را به روش اقساطی و با بازپرداخت دو ساله یا سه ساله خریداری نمایند. خودروها با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

موعد تحویل خودرو در شرایط فروش جک T8 نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است. سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

رنگ‌های ارائه‌شده در شرایط فروش جک T8 شامل سفید، مشکی، قرمز و آبی هستند.

جریمه تأخیر در تحویل خودرو معادل ۱ درصد پیش‌پرداخت به‌صورت ماهیانه است و خودروها همراه بیمه بدنه به مشتریان واگذار می‌شوند.

کی ام سی T8 یا جک T8 یکی از پیکاپ‌های تازه‌وارد بازار خودرو ایران است که به‌واسطه بهره‌مندی از پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژر و امکانات رفاهی مطلوب، پتانسیل به چالش کشیدن رقبا را دارد.

در ادامه می‌توانید شرایط فروش کی ام سی T8 با اقساط بلندمدت را مشاهده کنید:

شرایط فروش اقساطی جک T8

شرایط فروش جک S3 با اقساط ۲ و ۳ ساله اعلام شد + جدول آذر ۱۴۰۰

کرمان موتور شرایط فروش جک S3 ویژه آذرماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد. در این شرایط فروش خودرو جک S3 با مدل ۱۴۰۱ و با قیمت ۵۲۸ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

موعد اقساط در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش ۲۴ ماه یا ۳۶ ماه است و مبلغ پیش‌پرداخت نیز با توجه به دوره بازپرداخت اقساط خواهد بود.

موعد تحویل خودرو در شرایط فروش جک S3 شصت روز کاری عنوان‌شده است و رنگ‌های قابل انتخاب نیز شامل سفید، مشکی، خاکستری، آبی، قهوه‌ای و نقره‌ای هستند. خودروها با بیمه بدنه به دست مشتریان می‌رسند.

سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. در ادامه می‌توانید شرایط فروش جک S3 به روش اقساطی را مشاهده کنید:

شرایط فروش جک S3


ثبت نام کرمان موتور / فروش کرمان موتور (ویژه آبان)

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» کرمان موتور شرایط فروش نقد و اقساط خودرو جک S3 را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این شرکت فروش S3 از ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ آبان با قیمت ۵۲۸ میلیون تومان فروخته می‌شود.

شرایط فروش این خودرو به شرح جدول زیر است:

ثبت نام کرمان موتور / فروش کرمان موتور (ویژه آبان)

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • Saber | ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۵۵ ب٫ظ

    بنده بهمن اسم نوشتم برای تحویل مرداد. الان که ۱۴آبانه هیچ خبری نیس.
    بنظرم یک ماشین با وسع نقدی خودتان بخرید، بهتره. اگه ریگی به کفش ندارن، ابتدا خودروی ما رو تحویل بدن