جایزه بین المللی برتر برق و الکترونیک به حمید کشاورز تعلق گرفت

چهارشنبه - 24 آذر 1400

پیشرانه – موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) جایزه بین المللی کارآفرین پیشکسوت برق و الکترونیک را به حمید کشاورز کارافرین صنعت خودرو و یکی از بنیانگذاران داخلی سازی بخش برق و الکترونیک صنعت خودروی ایران اهدا کرد.

پیشرانه – موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) جایزه بین المللی کارآفرین پیشکسوت برق و الکترونیک را به حمید کشاورز کارافرین صنعت خودرو و یکی از بنیانگذاران داخلی سازی بخش برق و الکترونیک صنعت خودروی ایران اهدا کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» مهندس کشاورز فارغ التحصيل دانشگاه صنعتی شریف و یکی از دو موسس شرکت کروز بزرگترین مجموعه ساز خودروی کشور است.
این شرکت با تکیه بر تحقیق و توسعه و با تکیه بر توان مهندسان ایرانی توانسته قطعات الکترونیکی نظیر پنج نسل از ECU، کنترلر ایربگ و… را به خودکفایی برساند و نیاز‌های خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

شرکت صنایع تولیدی کروز از بدو تاسیس در سال ۱۳۶۰ استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در تامین قطعات و تولید سیستم های با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور در نظر گرفته است و خود را متعهد به افزایش و بهبود کیفیت و قابلیت خودروهای تولید شده در ایران می داند.

بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز با عملکرد صحیح و گسترش فعالیت خود، اکنون برای ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال فراهم کرده و بزرگترین کارآفرین صنعت خودرو محسوب می شود.

دوازدهمین مراسم اهدای جوایز بخش ایران موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) پنجشنبه گذشته با حضور کمیته اجرایی، استادان برجسته حوزه برق و کامپیوتر سراسر ایران، کار آفرینان و پیشکسوتان صنعت، مشاورین و شاخه‌های دانشجویی بطور مجازی برگزار شد. در این مراسم، بخش ایران موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) جایزه پیشکسوت صنعت برق و الکترونیک را به حمید کشاورز برای یک عمر فعالیت های مهندسی برجسته از طریق عملکرد حرفه ای اهدا کرد.

موسسه مهندسان برق و الکترونیک بزرگترین سازمان فنی حرفه ای جهان برای پیشرفت فناوری است و هدف این موسسه کمک به پیش‌برد فناوری به‌طور عام و حوزه‌های وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر و همچنین زمینه‌های وابسته به‌طور خاص است. این مؤسسه بیش از ۴۰۰ هزار نفر عضو در ۱۶۰ کشور جهان دارد و توسعه دهنده پیشرو استانداردهای صنعتی در طیف گسترده ای از فناوری ها است که عملکرد، قابلیت ها و همکاری طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را هدایت می کند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟