فروش محصولات ایران خودرو

آغاز فروش محصولات ایران خودرو ویژه آبان

چهارشنبه - 1 آبان 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است ۴ خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز، پارس سال، پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۶ صندوقدار چهارشنبه یکم آبان ماه ساعت ۱۱ به‌صورت اقساطی فروخته می‌شود.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است ۴ خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز، پژو پارس سال، پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۶ صندوقدار چهارشنبه یکم آبان ماه ساعت ۱۱ به‌صورت اقساطی فروخته می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ نخستین خودرویی است که در طرح فروش محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی فروخته خواهد شد.

ایران خودرو برای خرید ۲۰۶ صندوقدار که قیمت مصوب آن ۸۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۷۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۴ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان و به تاریخ‌های ۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

۲۰۶ صندوقدار از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱.۴ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

پژو پارس سال دیگر خودرویی است که در طرح فروش محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی وجود دارد. ایران خودرو برای خرید پژو پارس سال که قیمت مصوب آن ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۷۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۴ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان و به تاریخ‌های ۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

پژو پارس سال از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

اما پژو پارس با موتور TU5 دیگر خودرویی است که در  طرح فروش محصولات ایران خودرو به صورت اقساطیوجود دارد. ایران خودرو برای خرید پژو پارس TU5 که قیمت مصوب آن ۸۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۷۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۵ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان و به تاریخ‌های ۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

خودرو پژو پارس TU5  از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۳.۲ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

ایران خودرو همچنین اعلم کرده است اما پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز نیز در طرح فروش محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی فروخته می شود.

ایران خودرو برای خرید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز که قیمت مصوب آن ۶۵ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۵۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۳ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان و به تاریخ‌های ۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

جدول اعلام‌شده از سوی ایران خودرو به شرح زیر است:

فروش محصولات ایران خودرو

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟