سرکشی عجیب قیمت خودرو

پنجشنبه - 14 بهمن 1400

پیشرانه -با وجود سیل انتقادات مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد خودروسازان، قیمت خودرو همچنان صعودی است و برخی مدل‌های پرتیراژ در هفته جاری افزایش قابل توجه قیمت را تجربه کرده‌اند.

پیشرانه -با وجود سیل انتقادات مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد خودروسازان، قیمت خودرو همچنان صعودی است و برخی مدل‌های پرتیراژ در هفته جاری افزایش قابل توجه قیمت را تجربه کرده‌اند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»  بازار خودروی تهران در روزهای آخر هفته اندکی متلاطم شد و قیمت برخی انواع خودروهای پرتیراژ افزایش قابل توجهی را تجربه کردند. در این میان دیروز برخی انواع خودروهای پرتیراژ سایپا افزایش ۱۸ تا ۲۲ میلیون تومانی را تجربه کردند و امروز قیمت برخی مدل‌‌های پرتیراژ ایران خودرو مانند سمند ال‌.ایکس افزایش ۶ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است. همچنین خودروی دنا هم در یک هفته گذشته رشد ۱۱ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که امروز همچنان بازار سمند ال.ایکس دچار نوسانات شدید قیمت است و در حالی که دیروز افت ۷ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده، امروز دوباره با ۶ میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۶۹ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ دو که دیروز کاهش یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده بود امروز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت دوباره به نرخ ۲۶۹ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج هم بعد از یک هفته ثبات قیمت، امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۳۲۴ میلیون تومان رسید.

بهای پژو پارس معمولی هم امروز ۴ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و دوباره با نرخ ۲۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودروی دنا هم که در هفته گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود، امروز یک میلیون تومان دیگر صعود کرد و با بهای ۳۷۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

امروز پراید اندکی عقب نشینی کرد و قیمت پراید ۱۳۱ از ۱۷۴ میلیون تومان دیروز به ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است و بهای پراید ۱۱۱ هم که دیروز ۱۹۲ میلیون تومان بود، امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت، با بهای ۱۹۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت تیبا امروز نسبت به دیروز تغییری نکرده است و همچنان با نرخ ۱۸۱ میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت تیبا دو پلاس هم کاهش یک میلیون تومانی را تجربه کرده و هم اکنون در بازار تهران با نرخ ۲۰۲ میلیون تومان در حال معامله است.

قیمت ساینا دنده‌ای هم که دیروز افزایش عجیب قیمت را تجربه کرده و با افزایش ۱۸ میلیون تومانی به ۲۱۳ میلیون تومان رسیده بود، امروز همچنان با همین قیپت معامله می‌شود.

این موضوع درباره قیمت کوئیک دنده‌ای هم تجربه شد و با افزایش ناگهانی ۲۲ میلیون تومانی دیروز از ۱۹۵ میلیون تومان به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده است. این خودرو امروز هم همچنان با همین قیمت معامله می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟