تولید ۴۴ میلیون قطعه دستاورد خانواده کروز در سال ۱۴۰۰

سه شنبه - 19 بهمن 1400

پیشرانه -مدیر فروش کروز با وجود مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه و… در سال ۱۴۰۰، از تولید دستکم ۴۴ میلیون قطعه و تحویل به خودروسازان خبر داد.

پیشرانه -مدیر فروش کروز با وجود مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه و… در سال ۱۴۰۰، از تولید دستکم ۴۴ میلیون قطعه و تحویل به خودروسازان خبر داد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» علی یوسفی مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز با تاکید بر کیفیت و نوآوری محصولات این شرکت گفت: در حال حاضر علاوه بر تامین بخشی از قطعات مورد نیاز گروه بهمن، سایر خودروسازان از جمله سایپا و ایران خودرو نیز از قطعات تولید شده در کروز استفاده می کنند.

یوسفی با اشاره به مشکلات صنعت قطعه سازی همچون کمبود نقدینگی گفت: با این وجود روند صعودی در تولید داشتیم و توانستیم دستکم ۴۴ میلیون قطعه تولید و به خودروسازان تحویل دهیم.

مدیر فروش کروز اظهار کرد: امسال برای ایران خودرو ۲۶ میلیون، سایپا ۱۶ میلیون و گروه بهمن ۲ میلیون قطعه تولید کردیم و متناسب با افزایش تیراژ تولید خودروسازان در سال هایآتی، روند رشد ادامه دارد.

وی از همکاری کروز در تامین قطعات خودروهای جدید خبر داد و گفت: امسال قطعات جدیدی از جمله ACU تولید داخل برای خودروهای پارس و سورن، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، سوئیچ بانک جدید، داشبورد و جلو آمپر با نمایشگر بزرگتر برای پارس آپشنال، کالیپر قرمز برای رانا، قطعات تزئینی قرمز برای پژو ۲۰۷ پانوراما، غربیلک با کروز کنترل و TPMS برای پارس، شبکه مالتی پلکس خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا مانند تک نود رانا و ساینا اس به سبد محصولات افزوده شد.

یوسفی به میزان مطالبات کروز اشاره کرد و گفت: مطالبات ما از خودروسازان به ۶۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است که منجر به بروز مشکلاتی از جمله عدم امکان تامین به موقع و کافی مواد اولیه و قطعات مورد نیاز خطوط تولید شد.

وی افزود: با این وجود کروز به منظور تحویل به موقع قطعات و جلوگیری از انباشت خودروهای ناقص ملزم به حمل هوایی اکثر مواد اولیه و اجزای مورد نیاز تولید شد که این خود هزینه بالایی دارد.

یوسفی با اشاره به تمرکز گروه قطعه سازی کروز بر شناسایی نیاز بازار و صنعت خودرو گفت: طی سال های اخیر بر تولید قطعات الکترونیک به صورت بومی تمرکز شده و تاکنون دستاوردهای خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است که ای سی یو توربو شاژر از جمله آن ها به شمار می رود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟