رکورد شکنی طلایی مشتریان امداد خودرو ایران

پنجشنبه - 28 بهمن 1400

پیشرانه – اعتماد مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو به خدمات پس از فروش گسترده، رکورد جدیدی از فروش ماهانه اشتراک طلایی را رقم زد.

پیشرانه – اعتماد مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو به خدمات پس از فروش گسترده، رکورد جدیدی از فروش ماهانه اشتراک طلایی را رقم زد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» مدیر خدمات طلایی امدادخودروایران در این باره گفت: باتوجه به برنامه‌های متنوع فروش خدمات، به منظور تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده امدادخودروایران موفق به ثبت رکورد تازه‌ای از فروش ماهانه اشتراک طلایی در دی‌ماه شد.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، رسول رمضانی در ادامه افزود: استقبال مشتریان از سطوح مختلف اشتراک طلایی بیانگر اطمینان هموطنان به خدمات ارایه شده و حاکی ازتلاش و زحمات تمامی عوامل فروش، نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو، بازاریاب‌ها و کارکنان فروش دفاتر منطقه‌ای است.

وی مهم‌ترین ویژگی‌های کارت طلایی امدادخودروایران برای دستیابی به فروش ۴۷هزار و ۹۷۵ اشتراک طلایی در دی ماه و در کل سبد خدمات طلایی را دریافت قطعات اصل و دارای ضمانت، پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، تامین قطعات استاندارد، کنترل کیفیت خدمات، جبران خسارت وارده به زیر و عقب خودرو، خدمات امدادی نامحدود و شبانه‌روزی و انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای عنوان کرد که آسودگی خیال مشتریان نسبت به نگه‌داشت سرمایه خود و دریافت خدمات مطمئن را دربرداشته است.

وی در ادامه توضیح دلایل این رکورد شکنی افزود: تیم اشتراک طلایی بر آن است تا با تسهیل فروش اشتراک، شرایط مناسبی را به منظور دریافت خدمات مطمئن برای مشتریان گروه صنعتی ایجاد کند. امکان انتخاب نوع اشتراک طلایی هنگام ثبت نام خودروهای صفر با بهترین قیمت و پیش پرداخت متناسب با بودجه متقاضیان و همچنین امکان تقسیط بدون پرداخت سود، از دیگر برنامه‌های فروش اشتراک طلایی بود که با استقبال خوب مشتریان همراه شد.

رمضانی از برنامه‌های متنوع فروش ویژه اشتراک طلایی تا پایان سال خبر داد و گفت: باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شرکت امدادخودروایران تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات امدادی مناسب برای مشتریان به کار گرفته تا مالکان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، نوروز ۱۴۰۱ را با در اختیار داشتن اشتراک طلایی و بدون دغدغه آغاز کنند.
شرکت امدادخودرو ایران باتوجه به حسن اعتماد مردم به خدمات این شرکت و اطمینان از دریافت خدمات مطلوب و همچنین دریافت قطعات اصل با استفاده از کارت طلایی، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا با خاطری آسوده با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و همچنین اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر، از خدمات گسترده شبکه خدمات پس از فروش سراسر کشور بهره‌مند شوند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟