شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است/ اقدامات ارزنده گروه بهمن در حوزه طراحی، کیفیت و خدمات پس از فروش

چهارشنبه - 11 اسفند 1400

پیشرانه – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است و این گروه خودروسازی در حوزه طراحی محصول، کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

پیشرانه – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است و این گروه خودروسازی در حوزه طراحی محصول، کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در حاشیه مراسم رونمایی از کشنده مدرن و پیشرفته امپاور در مورد توانمندی شرکت بهمن دیزل گفت: استان قزوین تبدیل به یک قطب صنعتی و خودروسازی شده است که به طور حتم برای رفع موانع تولید از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی گفت: این گروه خودروسازی در حوزه طراحی محصول، کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به اینکه پشتیبان تولید کننده واقعی هستیم، بیان داشت: باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار خریداران قرار گیرد و در این زمینه به مجموعه شما کمک خواهیم کرد.

ارتقای کیفیت دغدغه همیشگی گروه بهمن
عزیزاله افضلی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین نیز در حاشیه مراسم رونمایی از کشنده مدرن و پیشرفته امپاور گفت: این کشنده می تواند در بخش حمل و نقل نقش بسزایی ایفا کند و با توجه به توضیحات مدیران شرکت از بهترین شرایط تولید برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه کشنده امپاور از استاندارد روز اروپا برخوردار است، بیان داشت: از بهترین نوع موتور و گیربکس در این کشنده استفاده شده که این امر حکایت از آن دارد گروه بهمن همچنان به کیفیت می اندیشد و برای مشتریان خود ارزش قائل است.

افضلی به حمایت سازمان صمت قزوین از شرکت بهمن دیزل اشاره کرد و اظهار داشت: خرسندیم از اینکه یک واحد صنعتی خودروسازی در الگویی مانند شرکت بهمن دیزل در استان قزوین وجود دارد؛ یکی از برنامه هایی که از یک ماه گذشته شروع کردیم استفاده از تامین مالی زنجیره‌ای برای بخش سرمایه در گردش واحدهای خودروسازی و قطعه سازی در استان قزوین برای سال ۱۴۰۱ است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: همه توان خود را می‌گذاریم تا با استفاده از ظرفیت‌های قطعه سازان استان برای افزایش سطح داخلی سازی محصولات بهمن استفاده می‌کنیم.

مراسم رونمایی از محصول پرقدرت و مدرن امپاور و افتتاح خط تولید آن در شرکت بهمن دیزل واقع در شهر صنعتی البرز قزوین نهم اسفندماه برگزار شد.

گفتنی است؛ امپاور یکی از مدرن ترین کامیون هایی است که در کشور تولید و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی می باشد. این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد. امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته با ساخت ZF است. از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و… اشاره نمود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟