اخذ استاندارد ISO توسط بزرگترین مرکز پاسخگویی امدادخودرویی کشور

شنبه - 14 اسفند 1400

پیشرانه – مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به عنوان برجسته‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز موجود در کشور با پیاده‌سازی الزامات استاندارد بین‌المللی مرکزتماس با مشتری، موفق به اخذ گواهینامه ISO18295شد.

پیشرانه – مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به عنوان برجسته‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز موجود در کشور با پیاده‌سازی الزامات استاندارد بین‌المللی مرکزتماس با مشتری، موفق به اخذ گواهینامه ISO18295شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» ،فاطمه افشار مدیر برنامه‌ریزی و مطالعات استراتژیک این شرکت ضمن اعلام خبر افزود: امدادخودروایران با هدف ارتقاء کیفیت سیستم مدیریت خدمات ارتباطی، در نیمه دوم سال ۱۴۰۰، استاندارد بین المللی مرکزتماس با مشتری را پیاده‌سازی کرد.

افشار در ادامه افزود: استاندارد ISO 185295 یکی از مهم‌ترین استانداردهای جهانی است که به‌طور مشخص به موضوع مدیریت مرکز تماس با مشتری پرداخته و دریافت این استاندارد برای شرکت خدمت‌رسان امدادخودرو ایران بسیار حائز اهمیت است.

مدیر برنامه‌ریزی و مطالعات استراتژیک امدادخودروایران گفت: این شرکت در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات خود، مجموعه‌ای از فرایندهای مدیریتی یکپارچه را برای ارائه خدمات موثر به مشتریان و کسب ‌وکارهای مختلف به کار گرفت و با بهره‌گیری بهینه از تجارب و دانش کارکنان خود، راه را برای دستیابی به استاندارد ISO 18295 فراهم کرد.

وی ادامه داد: این استاندارد، الزامات رسمی مورد نیاز برای ارائه خدمات ارتباطی مدیریت شده در سطح کیفی مناسب به مشتریان سازمان را تعریف کرده و فرآیندهای مدیریت مرکز تماس با مشتری را مورد ممیزی قرار می‌دهد؛ در واقع این استاندارد شامل ۹ الزام اصلی است که بر مبنای نیاز استراتژیک شرکت استقرار پیدا کرده است.

ایشان در خصوص نحوه پیاده‌سازی و دستیابی به استاندارد ISO 18295 گفت: این پروژه داری ابعاد گسترده‌ای بود که اصلاحات ساختاری، فرایندی، فرهنگی و ابزاری را در بر می‌گرفت و می‌توان آن را یک تحول گسترده در تفکر کیفی سازمان دانست، البته پیاده‌سازی این استاندارد بر پایه تلاش و دانش و زیرساخت‌های موجود سازمان و با تلاش همه جانبه، درک و تعهد مدیریت ارشد شرکت به توسعه و بهبود عملکرد صورت پذیرفت.

برای اخذ گواهینامه این استاندارد ارزشمند، سیستم مدیریت مرکز تماس با مشتری پس از استقرار، مورد ممیزی داخلی قرار گرفته و موارد انطباق آن مورد بررسی قرار گرفت. خوشبختانه در ابتدای بهمن‌ماه ۱۴۰۰  با ممیزی نهایی از سوی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIA ) انجام پذیرفت و شرکت امداد خودرو ایران برای نخستین بار در کشور، مفتخر به دریافت گواهینامه مدیریت مرکز تماس با مشتری ( ISO 18295 ) شد.

فاطمه افشار در پایان ضمن اعلام این مطلب که حوزه مدیریت کیفیت، راهی بی‌پایان است و هرچه تنوع و بلوغ خدمات ارتباطی افزوده شود، اهمیت این حوزه نیز در کسب وکار این شرکت‌ها پررنگ‌تر خواهد بود تصریح کرد: ارتقاء کیفی خدمات باعث ایجاد مزیت رقابتی در توسعه فعالیت شرکت‌ها، مدیریت منابع در جهت اهداف کلان و یک بازی برد-برد برای ارائه‌دهندگان خدمات و مشتریان خواهد بود که همواره در صدر اهداف شرکت امداد خودرو ایران قراردارد.

امدادخودروایران با معرفی راه‌های ارتباطی خود، مسیر دریافت خدمات خودرویی امن و مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است. شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن‌های تلفن همراه « ایساکو» و «بسپر» در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟