تسهیل در ورود گردشگردان با خودروهای شخصی به کشور در ایام نوروز با مشارکت پلیس راهور ناجا

یکشنبه - 15 اسفند 1400

پیشرانه – کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری پلیس راهور نیروی انتظامی، ورود گردشگران خارجی با خودروی شخصی به کشور را در ایام نوروز تسهیل می‌کند.

پیشرانه – کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری پلیس راهور نیروی انتظامی، ورود گردشگران خارجی با خودروی شخصی به کشور را در ایام نوروز تسهیل می‌کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ای که در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای نوروزی با حضور سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برگزار و دکتر محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، مقرر شد تا اقدامات لازم با همکاری دو طرف جهت تسهیل ورود گردشگران خارجی با خودروهای شخصی در ایام نوروز تسهیل و موانع موجود که گاهی باعث معطلی گردشگران در مبادی ورودی کشور می شد، مرتفع گردد.

در این جلسه که با حضور، معاونان فنی، اجرایی، اجتماعی و بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، برگزار شد، اجرای طرح سفیران ایمنی جاده ها ویژه ایام نوروز در محورهای مواصلاتی حاشیه دریای خزر، برگزاری دوره های آموزش مهارت رانندگی با هدف افزایش سطح فرهنگ رانندگی ایمن، ارائه سرفصل‌های آموزشی پیرامون موضوع خواب آلودگی حین رانندگی و افزایش تعامل و ایجاد کارگروه مشترک در راستای آموزش مهارت های عمومی رانندگی به منظور کاهش آمار تصادفات جاده‌ای و ایمنی راه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از دیگر محورهای مورد توافق این جلسه می توان به تسهیل در اعطاء پلاک خودروهای تاریخی، حضور پررنگ امداد خودرو کانون در اجرای طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در تمامی محورهای مواصلاتی کشور، افزایش سطح تعامل و همکاری در خصوص صدور اسناد رانندگی بین‌المللی، اشاره کرد.

در این جلسه مدیران حوزه اتومبیلرانی، صدور اسناد، حقوقی و دبیر کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران نیز حضور داشتند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟