امداد نوروزي سايپا از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردين ۱۴۰۱

چهارشنبه - 18 اسفند 1400

پیشرانه – طرح امداد نوروزي گروه سايپا از ۲۵ اسفند سال جاري تا ۱۴ فروردين سال آينده، برگزار مي شود.

پیشرانه – طرح امداد نوروزي گروه سايپا از ۲۵ اسفند سال جاري تا ۱۴ فروردين سال آينده، برگزار مي شود.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» سيد محمدرضا موسوي؛ مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا گفت: طرح خدمات و امداد نوروزي گروه سايپا با رعايت كامل دستورالعمل‌هاي بهداشتي به مدت ۱۹ روز اجرا خواهد شد و  بالغ بر ۱۲۰۰ نمايندگي مجاز سايپا و ناوگان امدادي و عامليت تعميراتي و پايگاه هاي ثابت در سراسر كشور به ارائه خدمات تعميرگاهي به هموطنان خواهند پرداخت.

او با بيان اينكه شبكه خدمات پس از فروش با تمام توان بهترين خدمات را در كوتاه‌ترين زمان ممكن به مسافران نوروزي ارائه مي كند، افزود: كليه خودروهاي توليدي گروه خودروسازي سايپا در تمام شهرهاي كشور در طول ايام تعطيلات نوروزي تحت پوشش خدمات درون تعميرگاهي قرار مي گيرند.

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا يادآور شد: در طرح امداد نوروزي، عملكرد كليه واحدهاي امدادي از طريق سامانه‌هاي هوشمند و بازديدهاي ميداني مستمر و ساير ابزارهاي كنترلي تحت نظارت قرار مي‌گيرد.

او با اشاره به ارسال کلیه قطعات مورد نیاز به نمایندگی‌های سایپا در راستای اجرای طرح امداد نوروزی، گفت: با توجه به پيش بيني حجم سفرهاي نوروزي و با در نظر گرفتن دستورات ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا، نمايندگي‌هاي منتخب سايپا آماده خدمت‌رساني به مشتريان هستند.

موسوي يادآور شد: مركز تماس شركت امداد خودرو سايپا به شماره‌ ۰۹۶۵۵۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگويي به مشتريان است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟