امپاور در یک ساعت اول فروخته شد

چهارشنبه - 18 اسفند 1400

پیشرانه – اولین مرحله از طرح فروش آنلاین کشنده امپاور BD500 با استقبال خوب خریداران مواجه شد. به دلیل حجم بالای تقاضا برای خرید امپاور، در همان ساعت اول تمام ظرفیت تولید شده به فروش رفت. ارزش کیفی، مزیت رقابتی در قیمت و مدرن بودن امپاور و برند بهمن دیزل باعث جلب توجه مصرف کننده این خودروی تجاری شده است.

پیشرانه – اولین مرحله از طرح فروش آنلاین کشنده امپاور BD500 با استقبال خوب خریداران مواجه شد. به دلیل حجم بالای تقاضا برای خرید امپاور، در همان ساعت اول تمام ظرفیت تولید شده به فروش رفت. ارزش کیفی، مزیت رقابتی در قیمت و مدرن بودن امپاور و برند بهمن دیزل باعث جلب توجه مصرف کننده این خودروی تجاری شده است.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» عقلانیت، محاسبه و هوشمندی از شاخصه‌های هر بازار خرید و فروش است. هیچ سرمایه گذاری بی‌محابا دارایی خود را صرف کالایی نمی‌کند و هیچ فروشنده‌ای بی‌ملاحظه جنس خود را ارزان نمی‌فروشد. بازار مبتنی بر مجموعه‌ پیچیده‌ای از قواعد عقلانی و محاسباتی است که در آن خریداران بین اقلام متعدد دست به انتخاب می‌زنند و آن جنسی که بیشترین منفعت و کمترین قیمت را دارد می‌خرند.

خرید امپاور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و مصرف کنندگان نمی‌توانند با چنین قیمتی کامیون کشنده‌ای با این کیفیت را صاحب شوند. مزیت دیگر امپاور، مدرن بودن و مجهز بودن آن است که به راننده احساسی همچون خودروهای سواری می‌دهد و در نهایت خریداری امپاور فرصت‌های تجاری جدیدی به مصرف کننده آن می‌دهد. این کشنده مدرن به دلیل رعایت استانداردهای روز دنیا امکان جابجایی بار به کشورهای مختلف و همینطور حمل بارهای خطرناک را هم دارد.

 

**مشخصات فنی امپاور چیست؟

کشنده امپاور BD500 مجهز به موتور ۶ سیلندر خطی ۱۱۸۰۰ سی سی، تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو  ۵(EEV)، سیستم گیربکس اتوماتیک با امکان تعویض دستی دنده به همراه ریتاردر، سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی، ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، دو تخت خواب، یخچال، سانروف برقی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع ،تاخو گراف، رینگ فولادی (۹*۲۲.۵) و به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی ،سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند(AEBS) وسیستم کنترل پایداری الکترونیکی(ESC) و… است.

 

**قیمت امپاور به صرفه است

در ثبت نام اسفند ماه کشنده امپاور BD500 با قیمت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به صورت نقدی به فروش رسید و ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بود. تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ خواهد بود. این خودروها یکسال سرویس رایگان و دو سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارند.

این در حالیست که چنانچه مصرف کننده بخواهد امپاور را با نمونه‌های مشابه خارجی مقایسه کنید به سرعت مقرون به صرفه بودن آن را در می‌یابد. برای مثال کامیون‌های کشنده موجود در بازار که با امکانات وقدرت موتور به مراتب کمتر از امپاور وجود دارند به قیمت‌ رسمی کارخانه بالای ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان به فروش می‌رسند. به دلیل همین مزیت رقابتی است که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ درصد از بازار را در سال ۱۴۰۱ در اختیار بهمن قرار بگیرد.

 

** رانندگی با امپاور، همچون سواری آسوده است

کامیون اتاق کار و خانه دوم رانندگان است. در نسل‌های قدیمی‌تر خودروهای سنگین، خودروسازان بهای کمتری به امکانات کابین راننده می‌دانند اما در طراحی‌های متاخر خودروهای سنگین توجه به امور رفاهی و فراغتی راننده اهمیت پیدا کرده است.

امپاور از آنجا که متاثر از نسل جدید طراحی کابین رانندگان ماشین‌های تجاری است به امور رفاهی راننده توجه ویژه نشان داده است و از این منظر در میان خودروهای تجاری داخلی متمایز و سرآمد است.

کابین ارگونومیک، مدرن، دلنشین و جادار، و مسطح ارگونومی و همچنین سقف بلند جهت تردد راحت در کابین، صندلی ارگونومیک راننده با سیستم تعلیق بادي و قابلیت تنظیم در شش جهت، داراي دو تخت خواب بزرگ و راحت جهت استراحت راننده و سرنشین جز امکانات این کشنده برای راننده به شمار می رود.

به همین ترتیب امپاور دارای کلیدهاي کنترل مولتی مديا و کروز کنترل بر روي غربیلک فرمان، يخچال مسافرتی نیزبا دسترسی آسان و مجهز به سانروف برقی است. تجربه رانندگی با چنین امکاناتی سختی کار رانندگان را کم کرده و لذت کار را برای آنها بیشتر می‌کند.

 

**استانداردهای امپاور برای حمل محموله‌های خطرناک

امپاور به دلیل حساسیت بر استانداردهای بین‌المللی و مورد قبول دنیا فرصت‌های جدیدی را به رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل بار عرضه داشته است. پیش از این به دلیل عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی، رعایت نشدن آیین نامه‌های فنی و ایمنی بین‌المللی در خودروهای داخلی شرکت‌ها و رانندگان از این ناحیه متضرر می‌شدند.

از سوی دیگر به دلیل گران بودن کشنده‌ها استاندارد شرکت‌های باربری و رانندگان برای تامین سرمایه لازم به مشقت می‌افتادند. عرضه امپاور با قیمت رقابتی و معقول فرصت‌های جدیدی پیش روی این افراد و شرکت‌ها گشوده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟