ارائه خدمات امدادی و گردشگری خودروهای سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مسافران نوروزی

شنبه - 21 اسفند 1400

پیشرانه- خودروهای سافاری و باگی عضو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای ارائه خدمات امدادی و گردشگری در مناطق ابوزيدآباد و مرنجاب طی ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و تعطیلات نوروزی، ساماندهی شدند.

پیشرانه- خودروهای سافاری و باگی عضو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای ارائه خدمات امدادی و گردشگری در مناطق ابوزيدآباد و مرنجاب طی ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و تعطیلات نوروزی، ساماندهی شدند.
به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، اقدام برای ساماندهی این نوع خودروها در شهرستان آران و بيدگل ویژه كوير ابوزيدآباد و كوير مرنجاب در راستای فراهم آوردن موجبات آسایش و تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی و علاقه مندان به کویرنوردی، هم افزایی با پلیس راهور ناجا در مسیر برقراری نظم و انظباط ترافیکی، ترویج سفرهای ایمن و مسئولانه و توسعه و ارتقاء خدمات امداد خودرویی و نظم بخشیدن به انجام فعالیت های آفرودی در کشور انجام شد.

با هماهنگي دادستاني، فرمانداري، نيروي انتظامي و اداره كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي شهرستان ٤٠ دستگاه خودرو سافاري و دو دستگاه خورو باگي در کاروانسرای شاه عباسی بخش کویرات شهر ابوزیدآباد گردهم آمدند و مقرر شد ازین پس ارائه خدمات خودروهای سافاری و باگی در این مناطق صرفا توسط خودروهای دارای مجوز و لوگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی انجام خواهد شد .

بر این اساس تنها خودرهای دودیفرانسیل دارای نشان و علائم یاد شده مجاز به ارائه خدمات گردشگری و انجام فعالیت های سافاری در این مناطق هستند.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است. ناوگان امداد خودرو کانون با پایگاه‌های امداد جاده‌ای، خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین و خودروهای ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه‌های مواصلاتی در تمام ایام سال است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟