آغاز طرح خدمات و امداد نوروزي گروه خودروسازي سايپا+گزارش تصویری

چهارشنبه - 25 اسفند 1400

پیشرانه – طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازي سایپا از امروز آغاز شد و تا ۱۴ فروردین سال آینده، به مسافران نوروزي خدمات مورد نياز ارايه مي شود.

پیشرانه – طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازي سایپا از امروز آغاز شد و تا ۱۴ فروردین سال آینده، به مسافران نوروزي خدمات مورد نياز ارايه مي شود.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»در طرح امداد نوروزي گروه خودروسازي سايپا، بيش از هزار و ۷۰۰ مركز خدماتي حوزه خدمات پس از فروش سايپا آمادگي كامل دارند تا به مسافران نوروزي خدمت ارايه كنند؛ همچنين بيش از ۵ هزار نفر از پرسنل شبكه خدمات پس از فروش آماده خدمت رساني به مشتريان گروه سايپا و ساير خودروها هستند.

در طرح ياد شده بيش از ۹۴۰ نمايندگي، واحد سيار و ثابت امدادي به صورت كشيك به مسافران نوروزي خدمت ارايه مي كنند تا مسافران با خيال راحت در جاده و خيابان های كشور تردد كنند. بدين جهت متقاضيان دريافت خدمت، مي توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ كه به صورت شبانه روزي فعال است، تماس بگيرند.

در اين ميان گروه خودروسازي سايپا در راستاي رفاه حال مردم و مسافران در ايام نوروز ارايه خدمات در محل هم دارد، براي دريافت اين خدمت شماره ۸۴۴۴۴ فعال است.

بر اساس اين گزارش، در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازي سایپا تعداد شبكه نمايندگي ها مجاز ۵۶۳ واحد، تعداد ناوگان امدادي ۵۲۰ واحد، تعداد عاملان فروش قطعه ۴۳۹ واحد و تعداد عاملين تعميراتي ۲۰۰ واحد است.

علیمردان عظیمی؛ رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا درباره طرح خدمات و امداد نوروزی گفت: ضرورت دارد كه ارائه خدمات در طرح نوروزی صحيح و به‌موقع انجام شود؛ در این راستا قطعات و تجهیزات پرمصرف باید در همه واحدهای سیار و ثابت موجود باشد تا مردم هيچ مشكلي پيدا نكنند.

او در ادامه خواستار نظارت واحدهای بازرسی و حراست بر نرخ ارائه خدمات به خودروهای گروه سایپا و غیره سایپا در این طرح شد و تاکید کرد: قیمت ها باید مورد نظارت باشد تا حتی یک ریال بیش از مقدار مصوب نباشد حتی در ارتباط با خودروهایی که در مجموعه سایپا نیست؛ خدمات در طرح نوروزی باید صادقانه بوده و از روی رفع تکلیف نباشد.

عظیمی با اشاره به اينكه شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ به صورت شبانه‌روزی برای طرح شکایات مشتریان در نظر گرفته شده و با خاطیان برخورد خواهد شد، گفت: در ارايه خدمات به مردم هيچ قصوري پذيرفتني نيست.

سیدمحمد موسوی؛ مدیرعامل سایپا یدک نيز اظهارداشت: با توجه به واکسیناسیون سراسري صورت گرفته انتظار می رود براي نوروز ۱۴۰۱ حجم سفرهای نوروزی ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد، به همين جهت مجموعه سایپا یدک و امدادخودرو تعداد اکیپ‌های خود را نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داده و ۵۲۰واحد امدادی در جاده ها به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

اوخاطرنشان کرد: در مراکز استان‌ها، امدادگران سایپا در حداکثر بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای خود را به مشتریان و متقاضیان خدمات خواهند رساند.

گفتني است، در حاشیه این مراسم طرحی در راستای منویات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و احترام به حقوق‌ مشتریان به نام طرح توسعه خودروهای جایگزین آغاز شد. این طرح به این منظور است که مشتریانی که خودروهای آنها براي تعمیر در نمایندگی است، به صورت موقت و در ايام نوروز خودرو تحویل بگيرند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟