آغاز بازدیدهای نظارتی از طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو

دوشنبه - 1 فروردین 1401

پیشرانه -گروه صنعتی ایران‌خودرو که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح خدمات نوروزی خود را به مدت ۱۹ روز برای خدمت‌رسانی ویژه به مشتریان آغاز کرده است، طبق برنامه‌ای مدون با حضور مدیران ارشد خود بر حسن اجرای آن نظارت خواهد داشت.

پیشرانه -گروه صنعتی ایران‌خودرو که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح خدمات نوروزی خود را به مدت ۱۹ روز برای خدمت‌رسانی ویژه به مشتریان آغاز کرده است، طبق برنامه‌ای مدون با حضور مدیران ارشد خود بر حسن اجرای آن نظارت خواهد داشت.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»گروه صنعتی ایران‌خودرو که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح خدمات نوروزی خود را به مدت ۱۹ روز برای خدمت‌رسانی ویژه به مشتریان آغاز کرده است، طبق برنامه‌ای مدون با حضور مدیران ارشد خود بر حسن اجرای آن نظارت خواهد داشت.

 مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور پشتیبانی و تسهیل در اجرای این طرح، همزمان با آغاز سال ۱۴۰۱، از نمایندگی‌های مرکزی ایران‌خودرو و مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.
بابک سلاجقه، در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به حجم بالای سفرها در تعطیلات پیش رو، برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفته که خدمت‌رسانی به مشتریان با سرعت و سهولت انجام شود.
وی ادامه داد: امیدواریم در آغاز سال نو بتوانیم رضایت مشتریان از خدمات پس‌از فروش را همچنان ارتقا دهیم.
ماشاله وردینی، معاون ایساکو نیز در جریان این بازدیدها گفت: سه ماه پیش از آغاز طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۱، گروهی از مدیران و کارشناسان مجموعه با بررسی گلوگاه‌ها و نیازهای مشتریان در سنوات قبل و بررسی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی برای اجرای آن را آغاز کردند و علاوه بر پیش‌بینی نیازهای اصلی شامل تامین قطعات و به روز رسانی تجهیزات، تمهیدات ویژه‌ای نیز برای نظارت بر حسن اجرای طرح اندیشیده شد.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی، در ایام طرح نظارت‌های سیستمی، بازدیدهای میدانی محسوس و نامحسوس و استقرار تیم‌های متخصص در نمایندگی‌ها از ابتدا تا انتها حضور خواهند داشت و با استفاده از گزارش‌های متنوع قابل دریافت از سیستم پایش آنلاین که به صورت لحظه به لحظه در اختیار مدیران گذاشته می‌شود، نحوه ارایه خدمات در سطح کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com بهره‌مند شوند.
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟