فروش اعتباری ایران خودرو

شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو اعلام شد

دوشنبه - 6 آبان 1398

پیشرانه- فروش اقساطی و اعتباری ۳ محصول ایران خودرو چهارشنبه هشتم آبان ماه ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود.

پیشرانه- فروش اقساطی و اعتباری ۳ محصول ایران خودرو چهارشنبه هشتم آبان ماه ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» خودرو پژو پارس سال، پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۶ صندوقدار از سوی ایران خودرو  در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو فروخته خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو پژو پارس سال یکی از خودروهایی است که در طرح فروش محصولات ایران خودرو به‌صورت اقساطی فروخته می‌شود.

ایران خودرو برای خرید پژو پارس سال که قیمت مصوب آن ۷۸ میلیون و ۸۴ هزار تومان تعیین‌شده درحالی‌که درفروش قبلی ایران خودرو قیمت این محصول ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان بود، ۷۰ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است.

به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۴ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان و به تاریخ‌های ۱۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

پژو پارس سال از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

همچنین برای خرید ۲۰۶ صندوقدار که قیمت مصوب آن ۸۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۷۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان پیش‌پرداخت در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو تعیین شده است.

به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۴ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان و به تاریخ‌های ۱۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

۲۰۶ صندوقدار از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱.۴ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

اما پژو پارس با موتور TU5 دیگر خودرویی است که در  طرح فروش محصولات ایران خودرو به‌صورت اقساطی وجود دارد ایران خودرو برای خرید پژو پارس TU5 که قیمت مصوب آن ۸۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۷۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است.

به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۵ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان و به تاریخ‌های ۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

خودرو پژو پارس TU5  از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۳.۲ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

جدول شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو به شرح زیر است:

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟