ایرانگردی کمپرهای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آغاز شد

سه شنبه - 23 فروردین 1401

پیشرانه – “رالی تور گردشگری خانوادگی از رمضان تا فطر” با شرکت خودروهای کمپر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آغاز به کار کرد.

پیشرانه – “رالی تور گردشگری خانوادگی از رمضان تا فطر” با شرکت خودروهای کمپر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آغاز به کار کرد.
به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی تور امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ همزمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان با حضور ۲۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان و ۷۰ نفر شرکت کننده با همکاری و همیاری پلیس راهور ناجا از محل پارک جنگلی یاس فاطمی در تهران آغاز شد.
این رالی که به مدت سه هفته به طول می‌انجامد در مسیر استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در حرکت خواهد بود. کمپرهای شرکت‌کننده با هدف توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی و ترویج سفرهای مسئولانه از مناطق گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر از جمله پیست آبعلی، پارک جنگلی بهشهر، جنگل نکا، بندر ترکمن، روستای آشوراده، شهر کردکوی، جنگل جهان‌نما، منطقه تاریخی خالد نبی، جنگل ابر شاهرود، شهر اصفهان، شهرضا، کهگیلویه و بویراحمد و آباده عبور و از این جاذبه‌ها دیدن می‌کنند.
“رالی تور گردشگری خانوادگی از رمضان تا فطر” روز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با رسیدن به منطقه تاریخی پاسارگاد به کار خود پایان خواهد داد و پس از آن، روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه نیز همایش کشوری کمپرها و کاروان‌ها با حضور شرکت‌کنندگان و دیگر کمپرداران و علاقه مندان در این منطقه برگزار خواهد شد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟