پژو 206 تیپ 5

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به مرز ۳۰۰ میلیون نزدیک تر شد / قیمت پراید به ۱۹۹ میلیون رسید

شنبه - 27 فروردین 1401

پیشرانه – هفته گذشته، هفته پر اتفاقی برای بازار خودرو بود و تقریبا تمام مدل های پرمتقاضی افزایش چندین میلیون تومانی را تجربه کردند و اوضاع به گونه ای پیش رفت که پراید تا مرز ۲۰۰میلیونی پیش رفت.

پیشرانه – هفته گذشته، هفته پر اتفاقی برای بازار خودرو بود و تقریبا تمام مدل های پرمتقاضی افزایش چندین میلیون تومانی را تجربه کردند و اوضاع به گونه ای پیش رفت که پراید تا مرز ۲۰۰میلیونی پیش رفت.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» پس از افزایش های بی وقفه هفته گذشته، بسیاری منتظر شروع بازار این هفته بودند تا ببینند بازار چه روندی در پیش خواهد گرفت. در حالی همه این اتفاقات در بازار خودرو رخ می دهد که مجددا امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام پالس مثبتی در جهت آزادسازی واردات خودرو به دولت داده است و مجددا امید برای آزادسازی واردات زنده شده است.

در هفته ای که گذشت قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما در مدل ۱۴۰۱ با ۷ میلیون افزایش یه رقم ۳۹۵ میلیونی رسیده بود و این خودرو امروز تغییری در قیمتش نداشت و همان ۳۹۵ میلیون تومان معامله شد. این خودرو هفته گذشته را با کاهش ۲ میلیونی شروع کرد و سپس با شروع سیر صعودی تا ۳۹۵ میلیون تومان پیش رفت. در مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بازار با ثبات بود و این خودرو همان ۳۸۰ میلیون تومان چهارشنبه ۲۴ فروردین معامله شد. در نسخه پانوراما اتوماتیک ۱۴۰۰ هم این خودرو بدون تغییر قیمت، ۵۶۰ میلیونی ماند.

پژو ۲۰۶ تیپ دو در مدل ۱۴۰۱ هفته گذشته را بدون وقفه مشغول افزایش بود بطوریکه این خودرو در ابتدا و انتهای هفته گذشته اختلاف ۱۴ میلیونی قیمت را ثبت کرد و از ۲۷۸ میلیون تومان به ۲۹۲ میلیون تومان رسید. در معاملات امروز هم این خودرو با ۳ میلیون افزایش خیال کوتاه آمدن ندارد و ۲۹۵ میلیونی شد و در مرز ۳۰۰ میلیون قرار گرفت. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم با افزایش همراه بود و ۲ میلیون دیگر گران شد و ۲۸۴میلیونی شد. نسخه تیپ ۵ هم در مدل آپشنال و کم آپشن با ۳ میلیون افزایش به ترتیب ۳۴۰ و ۳۳۵ میلیون تومان شدند.

پژو پارس LX هم در مدل ۱۴۰۱ هفته گذشته ۱۲ میلیون تومان گران شد و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. این خودرو این هفته هم نشان داد که امیدی به کاهش و ثبات قیمتش نیست و با ۶ میلیون افزایش دیگر ۳۷۱ میلیون تومانی شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم با ۵ میلیون تومان افزایش همراه بود و ۳۵۵ میلیون تومانی شد. پارس های ساده با موتورها XU۷P و XU۷ بدون تغییر قیمت ۳۰۵ و ۳۰۰ میلیون تومان معامله شدند.

تارا در مدل توماتیک در هر دونسخه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ۵ میلیون تومان گران شدند و به ترتیب ۵۵۵ و ۵۷۵ میلیون تومان معامه شدند. در نسخه دنده ای هم این خودرو روال هفته گذشته اش را ادامه داد و همانند نسخه اتوماتیک با ۵ میلیون تومان افزایش در هر دونسخه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ۴۲۰ و ۴۳۵ میلیون تومان در بازار امروز معامله شدند.

سمند LX ساده که هفته گذشته همانند اکثر خودروهای بازار افزایش قیمت داشت و هفته را با ۷ میلیون افزایش به پایان رسانده بود در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بدون تغییر در قیمتشان همان ۲۷۰ و ۲۸۰ میلیون معامله شدند.

سورن پلاس هم که در هفته گذشته ۱۳ میلیون تومان گران شده بود با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمتش در معاملات امروز به مرز ۳۴۰ میلیون تومان رسید و ۳۳۵ میلیون معامله شد.

دنا معمولی هم در نسخه ۱۴۰۰ که افزایش های قطره چکانی هفته گذشته قیمتش را ۳۶۳ میلیون تومان رسانده بود امروز ۱ میلیون تومان دیگر گران شد و ۳۶۴ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ که هفته گذشته پس از هفته ها ثبات تغییرات قیمتی قابل توجهی داشت و ۷ میلیون تومان در یک هفته گران شده بود امروز هم با ۴ میلیون تومان افزایش به مرز ۲۰۰ میلیونی رسید و ۱۹۹ میلیون تومان معامله شد.

پراید در مدل ۱۳۱ تمام هفته گذشته را مشغول افزایش های یک میلیونی بود و هروز یک میلیون تومان گران می شد. امروز این خودرو تغییری در قیمتش نداشت و همان ۱۷۶ میلیون تومان معامله شد.

حتی اگر پراید هم دست از صعود بکشد تیبا ادامه می دهد. این خودرو در هر دو مدل صندوق دار و هاچبک با افزایش همراه بود و به ترتیب ۱۸۸ و ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل G هم پس از چند روز افزایش مداوم امروز تغییری نکرد و همان ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟