رنو کپچر نسل دوم

رنو کپچر در فاز جدید

چهارشنبه - 30 مرداد 1398

پیشرانه- رنو کپچر یکی از خودروهایی بود که بعد تحریم ها و از سوی گروه صنعتی ایران خودرو به بازار کشورمان راه یافت و توانست به نسبت موفق نیز باشد. به گزارش وب سایت خبری پیشرانه اما شرکت رنو پس از فروش ۱.۲ میلیون دستگاهی نسل اول کپچر، در حال آماده‌سازی نسل دوم آن با […]

رنو کپچر نسل دوم
پیشرانه- رنو کپچر یکی از خودروهایی بود که بعد تحریم ها و از سوی گروه صنعتی ایران خودرو به بازار کشورمان راه یافت و توانست به نسبت موفق نیز باشد.
به گزارش وب سایت خبری پیشرانه اما شرکت رنو پس از فروش ۱.۲ میلیون دستگاهی نسل اول کپچر، در حال آماده‌سازی نسل دوم آن با استفاده از پلتفرم CMF-B مشترک با مدل کلیو و البته قوای فنی پربازده بنزینی و برقی، به‌روزترین تجهیزات ارتباطی و فناوری‌های پیشرفته رانندگی خودکار برای حضور برجسته‌تر در میدان رقابت کراس‌اوورهای سگمنت B است.
رنو کپچر جدید در جلو با آن چراغ‌های C شکل LED و طرح آشنای جلوپنجره، سپر و کاپوت کاملاً یادآور دیگر مدل‌های خانواده بزرگ رنو بوده و نسبت به مدل پیشین زیباتر و مدرن‌تر است.
در نمای عقب اما کمی تفاوت کرده است و از چراغ‌های بازهم C شکل LED استفاده شده است. اما با طراحی تازه و تزئینات آلومینیومی سپر موجب تمایز آن از سایر هم‌خانواده‌ها شده است.
کابین همانند کلیو حالت راننده محور داشته و علاوه بر زاویه اندک داشبورد به سمت راننده، موارد پیشرفته‌ای همچون سیستم یکپارچه اطلاعات و سرگرمی و رهیاب Renault EASY LINK، سامانه MULTI-SENSE، نمایشگر ۷ یا ۱۰ اینچی TFT پشت فرمان، نمایشگر ۷ یا ۹.۳ اینچی داشبورد، سقف نیمه پانورامیک سفارشی، رنگ‌بندی متنوع و امکان شخصی‌سازی‌های گسترده به چشم می‌خورد.
برای نسخه‌های بنزینی نسل دوم کپچر پیشرانه‌های ۳ و ۴ سیلندر TCe 100، TCe 130 و TCe 155 با حجم ۱ تا ۱.۳ لیتر، توان ۹۸، ۱۲۸ و ۱۵۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور به ترتیب ۱۶۰، ۲۴۰ و ۲۷۰ نیوتن‌متر در نظر گرفته‌شده و نسخه دیزل از قلب ۱.۵ لیتری Blue dCi با دو خروجی ۹۴ اسب بخار/۲۴۰ نیوتن‌متر و ۱۱۳ اسب بخار/۲۶۰ نیوتن‌متر تغذیه می‌کند. جعبه‌دنده نیز بسته به تریم انتخابی ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دو کلاچه خودکار EDC خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟