بهمن دیزل

شرایط فروش فوری بهمن دیزل اعلام شد

جمعه - 10 آبان 1398

پیشرانه- بهمن دیزل عرضه‌کننده خودروهای تجاری سبک گروه بهمن از فروش ویژه محصولات این شرکت خبر داد.

پیشرانه- بهمن دیزل عرضه‌کننده خودروهای تجاری سبک گروه بهمن از فروش ویژه محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بهمن دیزل اعلام کرده است فردا شنبه ۱۱ آبان ماه فروش محصولات شیلر و ایسوزو آغاز می‌شود و تا ۳۰ ام آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام بهمن دیزل کامیونت ۶ تن شیلر که به‌تازگی از سوی بهمن دیزل معرفی‌شده است باقیمت ۲۷۳ میلیون تومان و به‌صورت نقدی در شرایط فروش فوری بهمن دیزل فروخته می‌شود. همچنین تحویل این خودرو ۳۰ روزه پس از واریز وجه توسط خریدار اعلام‌شده است.

فروش محصولات بهمن دیزل

کامیونت شیلر از یک پیشرانه کامینز و گیربکس والی یانگ بهره می‌برد و نسبت به رقبای خود سبک‌تر بوده، دید وسیع‌تر داشته و از همه مهم‌تر قیمت کمتری نیز دارد.

این کامیونت از استیلایزر جلو و عقب در شاسى، سیستم ترمز بادى، ترمز ABS، ابعاد قابل‌قبول براى انواع کاربرى و حداقل شعاع گردش ٦.٤٥مترى بهره می‌برد.

این خودرو ۳۷۶۰ سیسی حجم موتور دارد که می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. پیشرانه این کامیونت ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر است.

شاسی این کامیونت نردبانی و طول ۶۴۹۵ میلی‌متر، عرض ۸۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر است.

مینی‌بوس شیلر نیز داراى فنربندى نرم، سیستم گرمایشى و سرمایشى مطلوب، ظرفیت باک ١٢٠لیترى، قابلیت ٦.٤٥متر شعاع گردش و مجهز به میل تعادل جلو عقب است.

این مینی‌بوس دارای ۱۸ صندلی مسافر با پشتی‌های بلند و قابلیت افزایش و تغییر چیدمان است. از استاندارد یورو ۵ و ۴ بهره می‌برد و همچنین دارای ترمز اگزوز، ترمز بادی، چهارچرخ دیسکی و ترمز ABS است.

همچنین کامیونت ایسوزو ۸ تن از سوی بهمن دیزل و همراه با کاربری  در شرایط فروش فوری بهمن دیزل وجود دارد.

بر اساس اعلام بهمن دیزل کامیونت‌های ۸ تن ایسوزو با کاربری بین پانصد و هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

همچنین کامیونت‌های ۶ تن ایسوزو نیز در شرایط فروش فوری بهمن دیزل وجود دارد.

بر اساس اعلام بهمن دیزل کامیونت‌های ۶ تن ایسوزو با کاربری بین ۴۷۵ میلیون تومان تا ۴۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

از سوی دیگر کامیونت‌های ۵ تن ایسوزو نیز در شرایط فروش فوری بهمن دیزل وجود دارد.

بر اساس اعلام بهمن دیزل کامیونت‌های ۵ تن ایسوزو با کاربری بین ۴۰۴ میلیون تومان تا ۴۱۸ میلیون تومان قیمت دارند.

گفتنی است کاربری‌های اعلام‌شده از سوی بهمن دیزل شامل کاربری مسقف فلزی، مسقف چادری، باری فلزی بغل ثابت، کفی بغلدار بازشو، کمپرسی درب دوکاره، یخچال و اتاق ایزوله خواهد بود.

همچنین بهمن دیزل تأکید کرده است تحویل خودروها ۳۰ روز پس از تکمیل وجه از سوی خریدار خواهد بود و خرید خودروها نیز تنها به‌صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

گفتنی است جدول اعلام شده در شرایط فروش فوری بهمن دیزل به شرح زیر است.

فروش محصولات بهمن دیزل

فروش محصولات بهمن دیزل

فروش محصولات بهمن دیزل

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟