شرایط فروش اقساطی جدید ایران خودرو اعلام شد

شنبه - 11 آبان 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش اقساطی جدیدی اعلام کرد که در آن برای نخستین بار طی ماه‌های اخیر خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به فهرست فروش این شرکت اضافه‌شده است.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش اقساطی جدیدی اعلام کرد که در آن برای نخستین بار طی ماه‌های اخیر خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به فهرست فروش این شرکت اضافه‌شده است.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در فروش جدید ایران خودرو که فردا ۱۲ ام آبان ماه ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود، ۲ محصول پژو پارس اتوماتیک و پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 به‌صورت اقساطی و پیش‌پرداخت ۹۰ درصد و ۲ چک به خریداران فروخته خواهد شد.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است برای خرید ۲۰۶ صندوقدار که قیمت مصوب آن ۸۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۷۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان پیش‌پرداخت در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو تعیین شده است.

به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۴ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان و به تاریخ‌های ۱۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

۲۰۶ صندوقدار از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱.۴ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

اما پژو پارس اتوماتیک دیگر خودرویی که در  طرح شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به‌صورت اقساطی وجود دارد ایران خودرو برای خرید پژو پارس اتوماتیک که قیمت مصوب آن ۸۵ ۹۸ و ۹۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان است، ۸۹ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است.

به‌این‌ترتیب مبلغ باقی‌مانده طی ۲ فقره چک با رقم ۶ میلیون و ۱۱ هزار تومان و به تاریخ‌های ۱۵ اردیبهشت و آبان ۹۹ از خریدار دریافت خواهد شد.

خودرو پژو پارس TU5  از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۴.۲ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

جدول شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  به شرح زیر است.

فروش اقساطی ایران خودرو

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟