اتحاد استراتژيك سایپا و ايران خودرو در حوزه تحول كيفيت محصولات و خدمات

شنبه - 31 اردیبهشت 1401

پیشرانه – با تحقق اتحاد استراتژيك دو خودروساز بزرگ كشور، كارگروه تخصصي در حوزه ارتقاي كيفيت محصولات با هدف تحول كيفي محصولات و افزايش رضايتمندي مشتريان آغاز به كار كرد.

پیشرانه – با تحقق اتحاد استراتژيك دو خودروساز بزرگ كشور، كارگروه تخصصي در حوزه ارتقاي كيفيت محصولات با هدف تحول كيفي محصولات و افزايش رضايتمندي مشتريان آغاز به كار كرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» در نشستي كه با معاونان كيفيت گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتي ايران خودرو برگزار شد، گزارشي درخصوص برنامه هاي راهبردي و جامع تحول محصولات و خدمات دو خودروساز ارايه و زمينه هاي همكاري هاي مشترك دو جانبه مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اين اساس، تيم هاي كاري مشتركي در هشت محور با حضور نمايندگاني از دو خودروساز تشكيل شده و به صورت هفتگي و مستمر، در خصوص سرفصل هاي هريك از كارگروه ها، برنامه ها و اقدامات مدنظر ارايه مي‌شود و نشست‌هاي مشترك با جديت دنبال خواهد شد.

همكاري استراتژيك دو گروه خودروساز سايپا و ايران خودرو، در راستاي تغيير و تحول ريشه‌اي در كيفيت و ارتقاي رضايت‌مندي مشتريان انجام مي شود. اين مهم در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري و بخشي از فرمان هشت بندي رياست جمهوري و نيز تكريم و عمل به انتظارات مردم و مشتريان صورت مي‌گيرد و بي‌ترديد دستاوردهاي چشم‌گيري به همراه خواهد داشت كه راه‌گشاي مسير نويني است كه خودروسازان در پيش گرفته‌اند.

برنامه اتحاد استراتژيك دو خودروساز بزرگ كشور در سال ۱۴۰۱، با رويكرد مثبت و جديت بيش‌تري در دستور كار مديران عامل شركت‌هاي سایپا و  ايران خودرو قرار گرفته و در هفته‌هاي اخير نيز نخستين گام‌ها در راستاي تحقق آن برداشته شده است و انتظار مي رود با ايجاد ساز و كارهاي لازم، تحولات عمده‌اي در زمينه طراحي و توليد محصول مشترك، تنوع محصول، كاهش هزينه‌هاي توليد، خدمات پس از فروش، چابك‌سازي زنجيره تامين و توسعه بازارهاي بين المللي فراهم شود.

برنامه اتحاد استراتژيك دو خودروساز بزرگ كشور، با مطالعه و الگوبرداري دقيق از نمونه‌هاي موفق جهاني در دستور كار قرار گرفته و با شناسايي ظرفيت‌ها و چارچوب‌هاي صنعتي ايران، وارد مرحله عملياتي شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟