طرح تبدیل خودرو ساندرو

طرح تبدیل خودرو ساندرو اعلام شد

جمعه - 17 آبان 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای شرایط تبدیل خودرو ساندرو به خودرو سراتو را اعلام کرد.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای شرایط طرح تبدیل خودرو ساندرو به خودرو سراتو را اعلام کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» سایپا در این اطلاعیه آورده است امکان تبدیل تعهدات محصولات رنو به تعداد بسیار محدودی خودرو سراتو صرفاً بر اساس اولویت تاریخ ثبت‌نام فراهم شده است.

گروه خودروسازی سایپا همچنین اعلام کرده است در طرح تبدیل خودرو ساندرو در ابتدا ضروری است امکان تبدیل تعهد به خودرو سراتو به نحو مقتضی به مشتری اطلاع‌رسانی و موافقت و یا عدم موافقت مشتری اخذ و در پرونده بایگانی شود.

همچنین سایپا اعلام کرده است مهلت استفاده از طرح تبدیل خودرو ساندرو تا ۲۱ آبان ماه ۹۸ خواهد بود.

در ادامه اطلاعیه جدید سایپا آمده است در صورت عدم اقدام به تبدیل و با عدم ارسال درخواست در مدت ۳ روز، به‌منزله انصراف مشتری از طرح تبدیل خواهد بود.

از سوی دیگر لازم به ذکراست قیمت خودرو سراتو در طرح تبدیل خودرو ساندرو ۲۲۰ میلیون تومان برای مشتری در نظر گرفته‌شده است.

گفتی است رنو ساندرو اتوماتیک از یک پیشرانه ۱۵۹۸ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک یا خودکار می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ حدود ۱۱.۵ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

گفتنی است رنو ساندرو اتوماتیک توانسته است ۴ ستاره ایمنی اروپا را نیز به خود اختصاص دهد

اما سراتو سایپا؛ این خودرو از یک پیشرانه ۱۹۹۸ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک یا خودکار بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ حدود ۱۰.۵ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟