فروش نقدی سراتو سایپا

کم استهلاک‌ترین خودرو وارداتی

دوشنبه - 23 خرداد 1401

پیشرانه – مهم‌ترین موضوع هنگام بررسی و خرید اتومبیل دوام و استهلاک آن است؛ موضوعی که از طراحی ظاهری و ویژگی‌های جانبی ماشین بسیار پراهمیت‌تر است. بدون شک هیچکس مایل به خرید ماشینی نیست که هرروز سروکارش به تعمیرگاه بیافتد. هرچه میزان استهلاک خودرو کم‌تر، دوام و کارایی آن بیشتر و به دنبال آن مشکلات فنی و هزینه‌های جانبی آن کمتر خواهد بود. امروزه در برخی از شرکت‌های ماشین‌سازی از قطعات با کیفیت پایین استفاده می‌کنند و صاحبان خودرو دائماَ درگیر تعویض و تعمیر آن‌ها هستند.

پیشرانه – مهم‌ترین موضوع هنگام بررسی و خرید اتومبیل دوام و استهلاک آن است؛ موضوعی که از طراحی ظاهری و ویژگی‌های جانبی ماشین بسیار پراهمیت‌تر است. بدون شک هیچکس مایل به خرید ماشینی نیست که هرروز سروکارش به تعمیرگاه بیافتد. هرچه میزان استهلاک خودرو کم‌تر، دوام و کارایی آن بیشتر و به دنبال آن مشکلات فنی و هزینه‌های جانبی آن کمتر خواهد بود. امروزه در برخی از شرکت‌های ماشین‌سازی از قطعات با کیفیت پایین استفاده می‌کنند و صاحبان خودرو دائماَ درگیر تعویض و تعمیر آن‌ها هستند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» برخی از اتومبیل‌ها با ظاهر تجملاتی و پرزرق و برق استهلاک بسیار زیادی دارند.گاهی اوقات این هزینه تعمیر و تکرار آن چند برابر قیمت خودرو می‌شود. در این مقاله ۶ تا از کم استهلاک ترین خودروهای وارداتی را به شما معرفی خواهیم کرد. به این ترتیب با خرید خودرو کم استهلاک و فقط با کمی هزینه بیشتر، هزینه‌های آتی تعمیر آن کاهش خواهد یافت. اگر از دوستداران بررسی ماشین‌های خارجی هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید، ما بهترین و کم استهلاک‌ترین خودروهای جهان را در این مقاله مورد بررسی قرار داده‌ایم.

۱.رضایت مصرف‌کنندگان و استهلاک پایین با ماشین کیا سراتو

یکی از پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در ایران کیا سراتو است. این ماشین با مصرف سوخت و استهلاک پایین نظر رانندگان زیادی را کسب کرده است، به طوری که بعد از موفقیت‌های بسیار در خط مونتاژ شرکت‌های ایرانی قرار گرفته است. کیفیت این اتومبیل کره‌ای به شکلی است که مالکان آن از عملکرد و دوام آن بسیار راضی هستند. همچنین سیستم ترمز و جلوبندی این ماشین باعث درخشش نام آن در صنعت اتومبیل شده است.

کیا سراتو، ماشین کم‌مصرف

 

از ویژگی‌های مثبت کیا سراتو استهلاک کم، مصرف پایین سوخت و شتاب خوب آن است. این اتومبیل چهار سیلندری از قدرت ۱۲۴ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶ نیتون متر برخوردار است. مصرف سوخت سراتو ۶.۶ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است که به راحتی در لیست کم مصرف ترین خودروهای جهان قرار می‌گیرد.

۲.تویوتا کرولا کراس، یکی از جدیدترین خودروهای کم استهلاک وارداتی

تویوتا کرولا یکی از اتومبیل‌های پرفروش برند ژاپنی تویوتا در صنعت ماشین‌سازی است. این اتومبیل مجهز به پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری است. مصرف بنزین این اتومبیل ۷ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر است که به نسبت خوب و قابل توجه است. حداکثر قدرت و گشتاور این ماشین به ترتیب حدود ۱۶۹ اسب بخار و ۲۰۳ نیوتون متر است. یکی از ویژگی‌های مثبت این اتومبیل برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو ۶ است. در طراحی گیربکس کرولا از تکنیک جدیدی استفاده شده است که به شتاب‌گیری با سرعت بیشتر و آسیب حداقل به گیربکس کمک می‌کند.

تویوتا کرولا کراس کم استهلاک‌ترین ماشین

 

بدون شک تویوتا کرولا کم استهلاک‌ترین ماشین در دنیا است. این ماشین دارای یک کابین بزرگ با صندلی سواری نرم و راحت است که باعث شده که در لیست بهترین ماشین برای مسافرت قرار بگیرد. یک نکته منفی این ماشین قیمت بالا قطعات آن است که به دلیل کیفیت بالا و نیاز کمتر به تعمیر قابل چشم‌پوشی است.

۳.کمری نسلی دیگر از ماشین‌های کم استهلاک تویوتا

یکی دیگر از ماشین‌های تویتا که از محبوبیت کمتری برخوردار است مدل تویتا کمری است. دوام متریال داخلی، موتور، گیربکس و کیفیت آن باعث استهلاک پایین در طولانی مدت است. توان قدرت این ماشین چهار سیلندری ۱۵۸ اسب بخار است. گشتاور کمری ۲۱۸ نیوتون متر و مصرف سوخت آن ۸ لیتر است.

تویتا کمری یک ماشین با کیفیت عالی و کابین جادار یک انتخاب بسیار خوب در میان خودروها با استهلاک پایین است. به نظر می‌رسد که امکانات رفاهی این ماشین و هندلینگ ضعیف آن در میان رقبا به عنوان ویژگی منفی این ماشین به حساب می‌آید.

۴.هوندا آکورد ماشینی با استهلاک بسیار پایین و امکانات رفاهی بالا

خودروسازان ژاپنی مهارت بسیار بالایی در تولید ماشین کم استهلاک دارند. ماشین ژاپنی بعدی، هوندا آکورد است که با قدرت فنی بالا و استهلاک پایین در لیست ماشین‌های کم استهلاک خارجی قرار می‌گیرد. توان این ماشین ۱۷۳ اسب بخار نیرو و ۲۲۶ نیوتون متر گشتاور است. آکورد با مصرف ۷.۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر در میان ماشین‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد.

از سال ۱۹۸۹ تا به امروز هوندا آکورد یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌ها در آمریکا بوده است. این ماشین جایزه خودرو سال، بهترین خودرو در کلاس خود و خودرو سبز سال را کسب کرده است. این ماشین ژاپنی پیشرو در ارائه امکانات و فناوری‌های جدید بوده است. این اتومبیل در کنار برتری فنی، دارای ظاهری زیبا است. کابین بزرگ، امکانات رفاهی بسیار زیاد و کیفیت ساخت این ماشین باعث شده که بعد از ایمن سازی خودرو گزینه مناسبی برای سفر به همراه خانواده باشد.

۵.فولکس پاسات آلمانی، ماشینی که هیچ وقت خراب نمی‌شود

فولکس پاسات به عنوان ماشین مدرن با استهلاک پایین در آلمان تولید می‌شود. این ماشین با امکانات کامل، دارای چهار سیلندر است که با مصرف سوخت ۵.۸ لیتر یک انتخاب اقتصادی به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که فولکس با قدرت ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر، همیشه درست است و نیازی به تعمیر ندارد.

ماشین فولکس پاسات با برخورداری از سواری نرم و سیستم ایمنی و تهویه بسیار پیشرفته در سطح بهترین اتومبیل‌های جهان قرار دارد. تنها نکته منفی این خودرو عدم استفاده از سنسور نقطه کور و حساسیت بنزین است.

۶.دوام بالا و کیفیت ساخت بدنه در ماشین هیوندا سوناتا

شرکت خودروسازی هیوندا یک شرکت کره‌ای چندملیتی است. آقای چانگ چو یانگ این ماشین را در سال ۱۹۶۷ تاسیس کرد و در حال حاضر در لیست ۵ شرکت برتر دنیا به حساب می‌آید. ماشین هیوندا سوناتا یکی از رقبای تویوتا کمری و هوندا آکوردا در زمینه کیفیت و دوام است.

هیوندا سوناتا دارای قدرت ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۲۲۹ نیوتون متر است. این ماشین با کیفیت بدنه وساخت خوب در لیست بهترین ماشین‌ها با استهلاک پایین دنیا قرار دارد. مواد درجه یک بدنه و کیفیت عالی داخلی کابین دوام این ماشین را بسیار بالا برده است. حتی بعد از چند سال استفاده از این ماشین، زیبایی و ظاهر آن تغییری نمی‌کند.

چرا از اتومبیل‌ با استهلاک پایین استفاده کنیم؟

خودروهای بادوام و کم‌استهلاک به راحتی خراب نمی‌شوند. استفاده از خودروهای کم استهلاک خارجی باعث می‌شود که زمان و هزینه کمتری را در تعمیرگاه‌های ماشین صرف کنید. تفاوتی ندارد که کدام یک از این ۶ ماشین کم‌استهلاک را خریداری کنید، نکته مهم استفاده از آن‌ها دوام بسیار بالای آن است.

ما در این مقاله ۶ تا از بهترین ماشین‌های بادوام دنیا را معرفی کردیم. شما می‌توانید هریک از آن‌ها را باتوجه به قیمت و ویژگی‌های خاص خود انتخاب کنید. به نظر شما کدام ماشین کم استهلاک از قلم افتاده است؟ بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟