فروش اعتباری چری

شرایط فروش اعتباری محصولات چری اعلام شد

پنجشنبه - 23 آبان 1398

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای چری از فروش اعتباری محصولات این برند خبر داد.

پیشرانه- مدیران خودرو عرضه‌کننده خودروهای چری از فروش اعتباری محصولات این برند خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» مدیران خودرو اعلام کرده است خودروهای آریزو ۵، تیگو ۵، تیگو ۷ و آریزو ۶ به‌صورت اعتباری فروخته خواهد شد.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو آریزو ۵ توربو باقیمت نقدی ۲۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. مدیران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت لازم برای خرید این خودرو را با توجه به انتخاب تعداد اقساط که بین ۱۲ تا ۶۰ شرکت خواهد بود عددی حدود یک‌صد میلیون تومان خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام این شرکت نرخ سود تسهیلات اعطایی ۲۱ درصد خواهد بود.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو تیگو ۵ آی ال باقیمت نقدی ۳۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در طرح فروش اعتباری چری فروخته می‌شود. مدیران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت لازم برای خرید این خودرو را با توجه به انتخاب تعداد اقساط که بین ۱۲ تا ۶۰ شرکت خواهد بود عددی حدود یک‌صد و ۲۸ میلیون تومان خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام این شرکت نرخ سود تسهیلات اعطایی بین ۱۶ تا ۲۱ درصد بر اساس تعداد اقساط متغیر خواهد بود.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو تیگو ۷ آی ای باقیمت نقدی ۴۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. مدیران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت لازم برای خرید این خودرو را با توجه به انتخاب تعداد اقساط که بین ۱۲ تا ۶۰ شرکت خواهد بود عددی حدود یک‌صد و ۷۸ میلیون تومان خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام این شرکت نرخ سود تسهیلات اعطایی بین ۱۶ تا ۲۱ درصد بر اساس تعداد اقساط متغیر خواهد بود.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو آریزو ۵ ام تی باقیمت نقدی ۱۹۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در طرح فروش اعتباری چری فروخته می‌شود. مدیران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت لازم برای خرید این خودرو را با توجه به انتخاب تعداد اقساط که بین ۱۲ تا ۶۰ شرکت خواهد بود عددی حدود ۸۲ میلیون تومان خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام این شرکت نرخ سود تسهیلات اعطایی ۲۱ درصد خواهد بود.

از سوی دیگر اما مدیران خودرو اعلام کرده است خودرو آریزو را نیز به‌صورت اقساطی در طرح فروش اعتباری چری  عرضه می‌کند بر اساس اعلام این شرکت خودرو آریزو ۶ آی ای باقیمت نقدی ۳۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. مدیران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت لازم برای خرید این خودرو را با توجه به انتخاب تعداد اقساط که بین ۱۲ تا ۶۰ شرکت خواهد بود عددی حدود یک‌صد و ۹۳ میلیون تومان خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام این شرکت نرخ سود تسهیلات اعطایی ۲۱ درصد خواهد بود.

جدول فروش اعتباری چری به شرح زیر است.

فروش اعتباری چری

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟