پژو 208 صندوقدار

شرایط جدید فروش اعتباری ایران خودرو اعلام شد

یکشنبه - 26 آبان 1398

پیشرانه- فروش اعتباری ۲ محصول ایران خودرو سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه آغاز می‌شود.

پیشرانه- فروش اعتباری ۲ محصول ایران خودرو سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه فروش اعتباری این شرکت از سر گرفته می‌شود.

بنا بر اعلام ایران خودرو ۲ خودرو پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۸ صندوقدار V8 از طرق وب‌سایت اینترنتی شرکت فروخته می‌شود.

در شرایط جدید فروش اعتباری ایران خودرو پیش‌پرداخت خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار را باقیمت مصوب ۸۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۴۰۰ تومان، معادل ۷۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به تاریخ‌های ۵ خرداد و آذر سال آینده با رقم ۴ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد کرد.

پژو ۲۰۶ صندوقدار از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱.۴ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

در شرایط جدید فروش اعتباری ایران خودرو آمده درفروش اقساطی جدید خود پیش‌پرداخت خودرو پژو پارس ۵ TU را باقیمت مصوب ۸۵ میلیون تومان، معادل ۷۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین‌شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است مابقی قیمت خودرو را در ۲ چک به تاریخ‌های ۲۵ خرداد و آذر سال آینده با رقم ۴ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان از خریداران دریافت خواهد کرد.

پژو پارس ۵ TU از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

جدول اعلام شده شرایط جدید فروش اعتباری ایران خودرو به شرح زیر است

شرایط جدید فروش اعتباری ایران خودرو

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟