شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان

آغاز پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

چهارشنبه - 29 آبان 1398

پیشرانه- آخرین شرایط پیش فروش ایران خورو در آبان ماه برای ۷ خودرو از امروز چهارشنبه ۲۹ آبان  آبان ماه ساعت ۱۱ از طریق وب سایت به صورت اینترنتی آغاز شد.

پیشرانه- آخرین شرایط پیش فروش اینترنتی ایران خودرو در آبان ماه برای ۷ خودرو از امروز چهارشنبه ۲۹ آبان  آبان ماه ساعت ۱۱ از طریق وب سایت به صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو اعلام کرده است ۷ خودرو ، پژو ۴۰۵ slx بنزینی، سمند ال ایکس EF7 بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، پژو پارس سال، پژو پارس lx  با موتور TU5، دناپلاس  و پژو ۲۰۷ دستی را پیش فروش کرده است.

بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای خرید پژو ۴۰۵ slx بنزینی ، ۳۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶.۵ و ۱۳.۵ درصد خواهد بود.

همچنین در این بخشنامه پیش فروش اینترنتی ایران خودرو آمده است پیش‌پرداخت برای خرید سمند ال ایکس EF7 بنزینی نیز، ۳۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ تعیین و گفته است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۸ و ۱۵ درصد خواهد بود.

از سوی دیگر در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان است.  ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ تعیین کرده است و  بر این اساس اعلام ایران خودرو سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد است.

همچنین.بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای پژو پارس سال نیز، ۳۹ میلیون تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ تعیین کرده و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد است.

بر اساس اعلام ایران خودرو در شرایط پیش فروش اینترنتی ایران خودرو ویژه انتهای آبان ماه، پیش‌پرداخت برای پژو پارس LX با موتور تی یو ۵ ، ۴۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ تعیین و  تاکید کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۵.۵ و ۱۲.۵ درصد است.

ایران خودرو همچنین اعلام کرده پیش‌پرداخت برای دناپلاس، ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان میلیون تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۵.۵ و ۱۲.۵ درصد تعیین‌شده است.

در انتها نیز بر اساس اعلام ایران خودرو شرکت در شرایط پیش فروش ویژه انتهای آبان ماه، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۷i دستی، ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان میلیون تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۵.۵ و ۱۲.۵ درصد تعیین‌شده است.

گفتنی است جدول شرایط پیش فروش اینترنتی ایران خودرو ویژه آبان به شرح زیر است.

پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟