فروش اعتباری ایران خودرو ویژه آذر

آغاز فروش اعتباری ایران خودرو ویژه آذر ماه

شنبه - 2 آذر 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو نخستین شرایط فروش اعتباری خود را امروز شنبه دوم آذرماه با فروش اقساطی یا اعتباری تنها یک خودرو آغاز می‌کند.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو نخستین شرایط فروش اعتباری خود را امروز شنبه دوم آذرماه با فروش اقساطی یا اعتباری تنها یک خودرو آغاز می‌کند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو اعلام کرده است امروز دوشنبه دوم آذرماه ساعت ۱۱ صبح فروش اعتباری پژو پارس TU5 را به‌صورت اقساطی و از طریق وب‌سایت اینترنتی این شرکت انجام می‌دهد.

ایران خودرو اعلام کرده است خودرو پژو پارس TU5، باقیمت مصوب فروش ۸۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان در فروش اعتباری ایران خودرو ویژه آذر را به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام این شرکت متقاضیان برای خرید خودرو پژو پارس TU5 باید ۹۰ درصد قیمت مصوب یعنی ۷۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به‌عنوان پیش پرداخت به ایران خودرو در فروش اعتباری ایران خودرو ویژه آذر پرداخت کنند

همچنین ۱۰ درصد باقی‌مانده قیمت خودرو نیز در ۲ فقره چک به مبلغ ۵ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان از خریدار دریافت خواهد شد. گفتنی تاریخ این ۲ فقره چک از سوی ایران خودرو پنجم خرداد سال ۹۹ و پنجم آذر سال ۹۹  برای فروش اعتباری ایران خودرو ویژه آذر تعیین شده است.

شایان‌ذکر است موعد تحویل خودرو پژو پارس TU5 از سوی فروشنده یعنی ایران خودرو ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها در تعیین شده است.

پژو پارسTU5 از یک پیشرانه ۱۷۶۱ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد که می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰  حدود ۱۱ ثانیه‌ای را برای راننده به ارمغان بیاورد. این خودرو همچنین از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

گفتنی است درفروش اقساطی ایران خودرو ویژه ابتدای آذرماه محدودیت کد ملی (هر کد ملی یک دستگاه) براي ثبت‌نام وجود دارد.

جزئیات اعلام‌شده فروش اعتباری پژو پارس TU5 از سوی خودرو به شرح زیر است.

فروش اعتباری ایران خودرو ویژه آذر

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟