پیش فروش سایپا ویژه آذر ماه آغاز شد

شنبه - 2 آذر 1398

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش اقساطی ۵ خودرو و همچنین پیش فروش ۸ خودرو خود به مناسبت آغاز آذرماه از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه دوم آذر خبر داد.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا از فروش اقساطی ۵ خودرو و همچنین فروش فوری ۸ خودرو خود به مناسبت آغاز آذرماه از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه دوم آذر خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در اطلاعیه‌ای که سایپا به این بهانه صادر کرده است خودروهای سایپا ۱۵۱، ساینا دنده‌ای، کوئیک دنده‌ای، کامیونت نیسان بنزین سوز، کامیونت نیسان دوگانه‌سوز و پیکاپ دو کابین ریچ به‌صورت پیش‌فروش اعتباری یا اقساطی فروخته خواهند شد.

بر اساس اعلام سایپا مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو سایپا ۱۵۱ را ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین و اعلام کرده است خریداران این خودرو می‌توانند از ۱۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۲۴ ماهه برای خرید این خودرو استفاده کنند.

بر اساس اعلام سایپا زمان تحویل این خودرو  در پیش فروش سایپا ویژه آذر هفته چهارم دی‌ماه سال جاری خواهد بود و خریداران از ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف بهره خواهند برد.

همچنین مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو ساینا دنده‌ای نیز ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین و اعلام شده است خریداران این خودرو می‌توانند از ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۲۴ ماهه برای خرید این خودرو استفاده کنند.

بر اساس اعلام سایپا زمان تحویل این خودرو در پیش فروش سایپا ویژه آذر هفته چهارم اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود و خریداران از ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف بهره خواهند برد.

سایپا در این اطلاعیه مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو کوئیک دنده‌ای را نیز ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین و اعلام کرده است خریداران این خودرو می‌توانند از ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۲۴ ماهه برای خرید این خودرو استفاده کنند.

بر اساس اعلام سایپا زمان تحویل این خودرو در پیش فروش سایپا ویژه آذر هفته چهارم اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود و خریداران از ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف بهره خواهند برد

در ادامه اطلاعیه سایپا همچنین آمده است مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو کامیونت نیسان دوگانه‌سوز ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود این شرکت در ضمن اعلام کرده است خریداران این خودرو می‌توانند از ۲۵ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۲۴ ماهه برای خرید این خودرو استفاده کنند.

بر اساس اعلام سایپا زمان تحویل این خودرو هفته چهارم دی‌ماه سال جاری خواهد بود و خریداران از ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف بهره خواهند برد

سایپا همچنین اعلام کرده است مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو پیکاپ دو کابین ریچ ۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود این شرکت در ضمن اعلام کرده است خریداران این خودرو می‌توانند از ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۲۴ ماهه برای خرید این خودرو استفاده کنند.

بر اساس اعلام سایپا زمان تحویل این خودرو هفته چهارم دی‌ماه سال جاری خواهد بود و خریداران از ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف بهره خواهند برد

جدول پیش‌فروش اقساطی سایپا به شرح زیر است.

پیش فروش اعتباری سایپا ویژه آذر

از سوی دیگر گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است خودروهای سایپا ۱۵۱، تیبا ۲ پلاس، ساینا دنده‌ای، کوئیک دنده‌ای، کوئیک دنده‌ای ۲ رنگ، کامیونت نیسان بنزین سوز، کامیونت نیسان دوگانه‌سوز، کامیونت نیسان با موتور جدید دیزل و پیکاپ دو کابین ریچ به‌صورت پیش‌فروش نقدی نیز فروخته می‌شود.

همچنین سایپا اعلام کرده است زمان تحویل این خودروها هفته چهارم دی، بهمن و اسفندماه سال جاری و  هفته چهارم فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود

گفتنی است در همه طرح های جدید پیش فروش سایپا ویژه آذر ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

جدول پیش‌فروش نقدی سایپا نیز به شرح زیر است.

پیش فروش نقدی سایپا ویژه آذر

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟