فروش نقدی جیلی GC6

فروش نقدی جیلی GC6 آغاز شد

یکشنبه - 3 آذر 1398

پیشرانه- شرکت خودروسازان بم از آغاز فروش نقدی خودرو جیلی GC6 خبر داد.

پیشرانه- شرکت خودروسازان بم از آغاز فروش نقدی خودرو جیلی GC6 خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش نقدی خودرو جیلی GC6 با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان تا پایان نیمه اول آذر ماه از سوی عرضه‌کننده این خودرو یعنی شرکت خودروسازان بم انجام می‌شود.

این شرکت اعلام کرده است تحویل این خودرو ۳۰ روزه خواهد بود.

خودروسازان بم همچنین در اطلاعیه‌ای که به این بهانه صادر کرده آورده است تمامی هزینه‌ها، مالیات‌های تکلیفی، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش‌افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را به عهده خریدار و مصرف‌کننده گذاشته بر اساس تعرفه‌های سال ۱۳۹۸ محاسبه شده است.

گفتنی است جیلی GC6 به‌عنوان یک خودرو چینی اقتصادی به پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری با قدرتی در حدود ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر مجهز است، این میزان از قدرت و گشتاور توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

همچنین می‌توان گفت نسخه فیس لیفت جیلی GC6 یعنی همین نسخه‌ای که فروش آن اکنون در حال انجام است با بهبود سطح امکانات در ایران ارائه شده است که شامل افزوده شدن سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و مانیتور لمسی ۸ اینچی می‌شود. همچنین طراحی داشبورد نیز متحول شده و حالا کاربردی‌تر و جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

شایان ذکر است خودرو جیلی GC6 درنهایت می‌تواند با میزان ۱۶۳ کیلومتر بر ساعت در گیربکس اتوماتیک و ۱۷۳ کیلومتر بر ساعت در گیربکس دستی در جاده حرکت کند. از سوی دیگر شتاب صفر تا صد این خودرو در مدل اتوماتیک ۱۳.۵ ثانیه و در مدل دستی ۱۳ ثانیه خواهد بود.

جدول اعلام‌شده از سوی خودروسازان بم برای فروش نقدی این خودرو چینی اقتصادی به شرح زیر است. البته این شرکت اعلام کرده است فروش اقساطی خودرو جیلی GC6 در نمایندگی‌های منتخب تهران و البرز نیز در جریان است.

فروش نقدی جیلی GC6

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟