آرکانا شاسی بلند کوپه رنو

رنو آرکانا راه ورود رنو به بازار شاسی بلندهای کوپه

شنبه - 2 شهریور 1398

پیشرانه – رنوعزم خود را برای دستیابی به‌عنوان نخستین برند غیر پریمیوم حاضر در سگمنت شاسی بلندهای کوپه جزم کرده است تصمیمی که نمیتوان اتحاد رنو- یسان را در آن بی تاثیر دانست. به گزارش وب سایت خبری پیشرانه رنو آرکانا نخستین قدم در راستای این تصمیم بزرگ، آن‌هم پس از طی یک دوره آزمایشی […]

پیشرانه – رنوعزم خود را برای دستیابی به‌عنوان نخستین برند غیر پریمیوم حاضر در سگمنت شاسی بلندهای کوپه جزم کرده است تصمیمی که نمیتوان اتحاد رنو- یسان را در آن بی تاثیر دانست.
آرکانا شاسی بلند کوپه رنو
به گزارش وب سایت خبری پیشرانه رنو آرکانا نخستین قدم در راستای این تصمیم بزرگ، آن‌هم پس از طی یک دوره آزمایشی ۳۰۰ هزار کیلومتری در انواع شرایط جوی است که با توجه به علاقه اروپایی ها به پیک نیک های اطراف شهر می تواند تضمینی واقعی برای خریداران این خودرو باشد.
طراحان رنو برای شکل‌دهی به‌ظاهر این اروپایی نوپای خود از عناصر شناخته‌شده‌ای همچون لوگوی بزرگ کمپانی رنو داخل جلوپنجره که چندی است در محصولات رنو به چشم می خورد استفاده کرده اند تغییری که البته تا حدی موثر هم بوده است.
همچنین شیب تند انتهای سقف، ارتفاع بسیار زیاد خط کمر، ارتفاع زیاد از سطح زمین، سپرهای پهن و حجیم، رینگ‌های بزرگ حداقل ۱۷ اینچی، چراغ‌های C شکل تمام LED جلو و عقب و تزئینات کرومی اطراف جلوپنجره و پنجره‌های جانبی بهره گرفته است.
اما اگر به کابین رنو آرکانا برویم داخل اتاق نمایشگر لمسی ۸ اینچی، نمونه به‌روزرسانی شده سیستم چندرسانه‌ای EASY LINK، فناوری MULTI-SENSE با سه حالت رانندگی قابل انتخاب توسط راننده شامل اقتصادی (Eco)، اسپرت (Sport) و شخصی‌سازی‌شده (My Sense)، گرم‌کن فرمان و صندلی‌های جلو، صندوق بار ۵۰۸/۱۳۳۳ لیتری با صندلی‌های باز/بسته، سیستم صوتی باکیفیت BOSE، نورپردازی اختصاصی صندوق‌عقب و عایق‌بندی لرزشی و صدایی قوی‌تر دیده می شود.
رنو آرکانا قوای حرکتی خود را از پیشرانه ۴ سیلندر خطی توربو TCe با توان ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر و مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر و البته جعبه‌دنده CVT X-Tronic می‌گیرد.
رنو آرکانا همچنین برخی از تازه‌ترین دستاوردهای اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی و همکاری این سه با گروه دایملر ازجمله سامانه چهارچرخ هوشمند جدید دائمی و شاسی تقویت‌شده را نیز زیرپوستش دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟