فروش ویژه خودرو جیلی GC6

فروش ویژه خودرو جیلی GC6 آغاز شد

سه شنبه - 19 آذر 1398

پیشرانه- فروش ویژه خودرو جیلی GC6 از سوی خودروسازان بم با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد.

پیشرانه- فروش ویژه خودرو جیلی GC6 از سوی خودروسازان بم با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» در جدیدترین اطلاعیه خودروسازان بم ویژه نیمه دوم آذرماه، آمده است فروش نقدی جیلی GC6 نیوفیس اتوماتیک در مدل اکسلنت از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز و مشتریان می توانند تا ۳۰ آذرماه نسبت به ثبت نام و خرید این خودرو اقدام کنند.

گفتنی است خودرو جیلی GC6 اکسلنت با قیمت مصوب ۱۶۲ میلیون تومانی و موعد تحویل ۳۰ روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات فروش آن در جدول زیر آمده است

جیلی GC6 اکسلنت در سینه خود یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با حجم دقیق ۱۴۹۸ سی‌سی گنجانده است که قابلیت تولید ۱۰۵ اسب بخار در موتور ۶۲۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه را دارد و جیلی جی سی ۶ اکسلنت می‌تواند در حدود ۱۳ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند و برخی از مناسب مصرف سوخت جیلی GC6 اکسلنت را تا ۱۱ لیتر هم در هر سیکل ۱۰۰ کیلومتری گزارش کرده‌اند که در شرایط مختلف این عدد کمتر خواهد شد. نیروی پیشرانه جیلی GC6 اکسلنت توسط یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک که ساخت شرکت JATCO ژاپن است انجام می‌شود.

جیلی جی سی ۶ توانسته ۵ ستاره ایمنی را از موسسه تست تصادف چین یعنی C-NCAP دریافت کند که از ایمنی نسبتاً مناسب این خودرو حکایت دارد و درزمینهٔ ایمنی، لااقل جیلی GC6 یک سر و گردن بالاتر از رقبای ایرانیزه بدون تست تصادف قرار می‌گیرد. تجهیزات ایمنی GC6 نیز همانند امکانات رفاهی آن اندک هستند و کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم‌های ABS و EBD تنها امکانات ایمنی این خودرو به شمار می‌آیند. جیلی GC6 فیس لیفت جدید توسط بم خودرو ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی شده است.

گفتنی است جدول اعلام شده از سوی خودروسازان بم  برای فروش ویژه خودرو جیلی GC6 به شرح زیر است.

شرایط فروش جیلی GC6

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟