نشست مدیرعامل گروه سایپا با مسئولین سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ

سه شنبه - 8 آذر 1401

پیشرانه – مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مسئولان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و اعضای شورای پایگاه بسیج سایپا فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

پیشرانه – مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مسئولان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و اعضای شورای پایگاه بسیج سایپا فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، محمدعلی تیموری در این نشست گفت: بسیج یادگار حضرت امام (ره) و فرهنگ بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند نشأت گرفته از روحیه ی ایمان و ایثار توأم با تلاش انقلابی  است که می توان با جاری کردن این فرهنگ در سازمان بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت.

او افزود: در حوزه درون سازمانی و تولید باید فرهنگ و منش بسیج ساری و جاری شود و در حوزه کیفیت، همه کارکنان برای افزایش کیفی محصول تلاش نمایند و این فرهنگ متعالی باید در زنجیره کیفیت، کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت پول و سرمایه و سایر عملکرد سازمانی نیز اجرایی شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: آرامش و امنیت جامعه لازمه آرامش در داخل سیستم است و باید با تولید محصول مناسب، با کیفیت و در خور شان مردم کشورمان، رضایت مندی را افزایش داد و بر همین اساس باید همه تلاش کنیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ قاسم ممی خانی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ هم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ایران به روش های مختلفی چون راه اندازی جنگ های فیزیکی، نرم، سیاسی، اقتصادی و اکنون ترکیبی در تلاش هستند که به این انقلاب ضربه بزنند که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورده اند.

 او افزود: بسیج در حوزه ماموریت های تخصصی، رفع موانع تولید را دنبال می کند و خوشبختانه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بالغ بر ۱۱۴ موضوع شناسایی و با پیگیری های انجام شده در وزارت خانه ها و سازمان های مرتبط بسیاری از آنها به نتیجه رسیده و بقیه نیز در دست پیگیری جهت رسیدن به نتیجه مطلوب است.

گفتنی است در پایان این برنامه کارت بسیج افتخاری فعال از سوی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ برای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صادر و به ایشان اهدا شد

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟