پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان پاییز

پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان پاییز آغاز شد

چهارشنبه - 27 آذر 1398

پیشرانه- همزمان با روزهای پایان پاییز و شنیده شدن صدای فصل زمستان آخرین پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان آذر ماه سال ۹۸ برای ۷ خودرو از امروز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ساعت ۱۱ از طریق وب‌سایت به‌صورت اینترنتی این شرکت آغاز شد.

پیشرانه- همزمان با روزهای پایان پاییز و شنیده شدن صدای فصل زمستان آخرین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان آذر ماه سال ۹۸ برای ۷ خودرو از امروز چهارشنبه ۲۷ آذرماه ساعت ۱۱ از طریق وب‌سایت به‌صورت اینترنتی این شرکت آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو اعلام کرده است ۷ خودرو پژو ۴۰۵ بنزینی SLX، سمند ال ایکس سال، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، پژو پارس سال، پژو پارس LX با موتور TU5، دناپلاس و پژو ۲۰۷ دستی را پیش‌فروش می کند.

در بخشنامه شماره ۴۲۴۴ ایران خودرو آمده است در پیش فروش ویژه پایان آذر پیش‌پرداخت برای خرید خودرو پژو ۴۰۵ بنزینی SLX، رقم ۳۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آذر اعلام کرده و گفته است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶.۵ و ۱۳.۵ درصد خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای خرید سمند ال ایکس سال، ۳۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۸ و ۱۵ درصد خواهد بود.

از سوی دیگر در شرایط پیش‌ فروش ایران خودرو ویژه آذر ماه، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان است.  ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای پژو پارس سال نیز در پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان پاییز، ۳۹ میلیون تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد خواهد بود.

بر اساس اعلام ایران خودرو در شرایط پیش‌فروش اینترنتی ایران خودرو ویژه آذرماه، پیش‌پرداخت برای پژو پارس LX با موتور TU5، رقم ۴۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۵ و ۱۲ درصد خواهد بود.

شایان ذکر است بر اساس اعلام ایران خودرو در شرایط پیش‌فروش اینترنتی ایران خودرو ویژه آذرماه، پیش‌پرداخت برای دناپلاس، ۵۵ میلیون ۴۰۰ هزار تومان است. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۶ و ۱۳ درصد خواهد بود.

در انتها نیز بر اساس اعلام ایران خودرو شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان پاییز، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۷i دستی، ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان میلیون تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را آذر ۹۹ تعیین و اعلام کرده است سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید این خودرو به ترتیب ۱۵.۵ و ۱۲.۵ درصد برای تحویل آبان سال آینده خواهد بود.

گفتنی است جدول پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان پاییز به شرح زیر است.

جدول پیش فروش ایران خودرو ویژه پایان پاییز

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟