فروش فوری اقساطی ایران خودرو

فروش فوری اقساطی ایران خودرو برای تنظیم بازار آغاز شد

سه شنبه - 3 دی 1398

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اقساطی تنظیم بازار خبر داد.

پیشرانه – فروش فوری اقساطی ایران خودرو برای تنظیم بازار آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش فوری اقساطی ایران خودرو امروز سوم دی‌ماه آغاز خواهد شد  و این شرکت خودروهای پژو ۴۰۵ اس ال ایکس و پژو پارس TU5 اقساطی به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام این شرکت پژو ۴۰۵  اس ال ایکس  ۱۶۰۰ سی سی  ۱۶ سوپاپ در رنگ های سفید، خاکستری متالیک،نقره ای و مشکی را با قیمت نقدی ۶۷ میلیون ۹۹۸ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۶۱ میلیون ۳۳۰هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۴ میلیون  ۱۳۰ هزار تومان در تاریخ سر رسید پنجم تیر ماه سال ۹۹ و پنجم دی ماه سال ۹۹ به فروش می رساند.

همچنین شرکت ایران خودرو پپژو پارس TU5  شانزده سوپاپ را در رنگ های سفید، خاکستری و مشکی با قیمت نقدی ۸۵ میلیون  ۵۰۰ تومان با پیش پرداخت ۷۶ میلیون ۶۷۰هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۵ میلیون  ۱۶۲ هزار تومان در تاریخ سر رسید پنجم تیر ماه سال ۹۹ و پنجم دی ماه سال ۹۹ به فروش می رساند.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در فروش فوری اقساطی ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها تعیین شده است و خودرو های تحولی تا پایان اقساط در رهن ایران خودرو خواهد بود.

همچنین ایرانخودرو اعلام کرده قیمت های ارائه شده و فروش فوری  اقساطی  پژو ۴۵۰ اس ال ایکس و پژو پارس TU5 در دی ماه سال ۹۸ برای تنظیم بازار ملتهب این روزهای خودرو کشور خواهد بود.

فروش این خودروها در فروش فوری اقساطی ایرانخودرو از امروز سوم دی ماه ساعت ۱۱ صبح و از طریق وب‌سایت اینترنتی شرکت ایرانخودرو آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین جدول فروش اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح ذیل است.

فروش فوری اقساطی ایران خوردو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟