پیش فروش محصولات ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو ادامه داد

چهارشنبه - 4 دی 1398

پیشرانه- پیش فروش محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه ۴ دی ماه تمدید شد.

پیشرانه- پیش فروش محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه تمدید شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در آخرین روز از پیش فروش ایران خودرو، چهار محصول پژو پارس، پژو پارس lx، سمند و پژو ۲۰۷ توسط این شرکت به متقاضیان عرضه خواهد شد.

در طول دو روز گذشته نیز محصولاتی همچون دنا پلاس یا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ توسط ایران خودرو عرضه شدند.

لازم به ذکر است اگر در طول دو روز گذشته از شرایط پیش فروش خودرو بهره‌مند شده‌اید، دیگر قادر نخواهید بود در روز سوم خودرویی را پیش خرید کنید. هر کدملی قادر است تنها یک خودرو را پیش خرید کند و در صورت پیش خرید خودرویی دیگر، قرارداد از سوی ایران خودرو باطل خواهد شد.

پژو پارس جز پرفروش‌ترین خودروهای ایران خودرو است. این محصول که فیس لیفتی موفق بر روی چهره پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود، از اواخر دهه هفتاد خورشیدی تاکنون بر روی خط تولید قرار دارد.

در این ‌سال‌ها، نمونه‌های مختلفی از پژو پارس، همانند سال، LX، ELX و اتوماتیک به بازار عرضه شده‌اند. و اینک با مبلغ پیش فروش ۳۹ میلیون تومان در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری و مشکی با سود مشارکت ۱۶ درصد  و سود انصراف ۱۳ درصد در موعد تحویل آذر ماه سال ۹۹ در لیست پیش فروش  ایران خودرو قرار گرفته است.

پژو ۲۰۷i  نیز به واسطه افزودنی‌های اخیر ایران خودرو، نظیر نمایشگر لمسی، چراغ‌های روشنایی در روز و دکمه‌های کنترلی روی فرمان، به خودرویی محبوب جوانان بدل شده است. پژو ۲۰۷i همانند بسیاری از محصولات وطنی، در طی ماه‌های گذشته دچار تنزل آپشن شده و رینگ‌های آلومینیومی خود را از دست داده است. و اینک با مبلغ پیش فروش ۴۸ میلیون ۳۰۰ هزار تومان در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپینی، گیلاسی و قرمز دو پوششه با سود مشارکت ۱۵.۵ درصد و سود انصراف ۱۲.۵ درصد در موعد تحویل آذر ماه سال ۹۹ در لیست پیش فروش ایرانخودرو قرار گرفته است.

پیش فروش ایران خوذرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟