فروش اقساطی مدیران خودرو

آغاز فروش اقساطی زمستانه مدیران خودرو

یکشنبه - 8 دی 1398

پیشرانه- نخستین فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در زمستان سال ۹۸ آغاز شد.

پیشرانه- نخستین فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در زمستان سال ۹۸ آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» مدیران خودرو در شرایط فروش اقساطی خودرو که یکم دی ماه آغاز شده است خودروهای ام وی ام ۳۱۵s در دو مدل،X22 را درچهار مدل و X33s  را به صورت اعتباری به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو ام وی ام ۳۱۵s در ۲ مدل اسپرت اکسلنت با قیمت مصوب ۱۴۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۵۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و مدل اسپرت با قیمت مصوب ۱۳۹ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۵۵ میلیون ۶۸۰ هزار تومان به فروش می رساند.

مدیران خودرو همچنین X22 را  در مدل های لاکچری با قیمت مصوب ۱۷۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۷۷ میلیون ۷۱۵ هزار تومان، مدل اکسلت اسپرت با قیمت مصوب ۱۸۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۸۱ میلیون ۵۴۰ هزار تومان، مدل اتومات لاکچری با قیمت مصوب ۱۹۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۸۸ میلیون ۲۰ هزار تومان و مدل اتومات اسپرت اکسلنت با قیمت مصوب ۲۰۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۹۱ میلیون ۷۱۰ هزار تومان به فروش می رساند.

این شرکت همچنین اعلام کرد خودرو X33s را در مدل اتومات اسپرت با قیمت مصوب ۲۳۶ میلیون تومان و پیش پرداخت ۱۰۶ میلیون ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رساند.

گفتنی است تمامی خودرو های اعلام شده در فروش اقساطی مدیران خودرو با اقساط ۶ ماه، ۱۲ ماه و ۱۸ ماه قابل ثبت نام خواهد بود.

همچنین موعد تحویل تمامی خودروها ۴۵ روز کاری خواهد بود.

ام وی ام  ۳۱۵ به یک موتور بنزین‌سوز تنفس طبیعی با بهره‌مندی از گنجایش ۱۴۹۷ سی‌سی مجهز است. یک موتور چهار سیلندر و شانزده سوپاپ که قادر است حداکثر توانی معادل ۱۰۷ اسب بخار با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه ایجاد کند. حداکثر گشتاور خروجی این خودرو نیز برابر با ۱۴۰ نیوتن‌متر با احتساب ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه برآورد می‌شود.

ام وی ام X22 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) ۱۶ سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور ۶۰۰۰rpm برابر با ۱۰۵ اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل ۱۳۵ نیوتن‌متر است که در دور موتور ۲۷۵۰ در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

ام وی ام X33 از یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری (۱۹۷۱ سی سی) شانزده سوپاپه مجهز به فناوری DVVT-i تشکیل شده است که قادر به تولید توان خروجی معادل ۱۳۶ اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور حاصل از آن در دور موتور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰rpm، معادل ۱۸۰ نیوتن متر است.

همچنین جدول فروش اقساطی مدیران خودرو به شرح زیر است.

 فروش اقساطی مدیران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • مریم | ۸ دی ۱۳۹۸ - ۴:۵۲ ب٫ظ

    سلام نمیشه اقساط کمتر باشه

  • پیشرانه | ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱:۰۵ ق٫ظ

    از نمایندگی ها سوال کنید، شرایط فروش؛ ویژه برخی کارمندان دولت و شرکت ها وجود دارد که معمولا اقساط کمتری دارد.