فیدلیتی پرستیژ به زودی عرضه خواهد شد، بیلبوردهای محصول جدید بهمن موتور اکران شد + عکس

چهارشنبه - 3 خرداد 1402

پیشرانه – گروه بهمن به تازگی بلیبوردهایی از خودروی فیدلیتی پرستیژ برای اولین بار در خیابان‌های تهران نصب نموده است. این خودرو پس از موفقیت عرضه نسخه فیدلیتی پرایم، به بازار کشور آمده است.

پیشرانه – گروه بهمن به تازگی بلیبوردهایی از خودروی فیدلیتی پرستیژ برای اولین بار در خیابان‌های تهران نصب نموده است. این خودرو پس از موفقیت عرضه نسخه فیدلیتی پرایم، به بازار کشور آمده است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» خودرو فیدلیتی پرستیژ در واقع نسخه پیشرفته‌تر و جدید فیدلیتی است. این خودرو از تولیدات برند جتور چین است و در حقیقت محصول جتور X70 پلاس یا Jetour X70 Plus می‌باشد. این شاسی بلند جدید نسخه فیس لیفت کراس اوور محبوب گروه بهمن، جتور X70 یا همان نام فیدلیتی پرایم است.

با توجه به این که برند جتور چین مسئول تولید محصولات با برند مستقل و چهره تازه است، فیدلیتی پرستیژ با کیفیت و امکانات بالاتری از دیگر محصولات کمپانی مادر یعنی چری عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ محصول گروه بهمن

فیدلیتی پرستیژ، کراس‌اووری لوکس از زیربرند فیدلیتی گروه بهمن است و با طراحی جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو با ظاهری زیبا، موتور قوی‌تر و امکانات بالاتر نسبت به مدل قبلی، به عنوان یک خودرو کامل‌تر و لوکس‌تر در رقابت با سایر خودروهای هم رده پای خواهد گذاشت. البته با تغییرات گسترده‌ای که در فیدلیتی پرستیژ به وجود آمده است، افزایش قیمت همراه خواهد بود.

طراحی ظاهری فیدلیتی پرستیژ کاملا دگرگون شده و به یک خودرو باابهت تبدیل شده است. فضای داخلی نیز با تغییرات زیادی همراه بوده و نمایشگرهای بزرگتر و عریض‌تر و لیست آپشن‌های فیدلیتی پرستیژ پربارتر شده است. همچنین، زبان طراحی مدرن به حس بهتر سرنشینان کمک کرده است.

تغییرات بوجود آمده در فیدلیتی پرستیژ محدود به ظاهر نبوده و بخش فنی نیز تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است. موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر سابق با موتور ۱.۶ لیتری توربو قوی‌تر جایگزین شده است که توان تولید حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه را دارا است. همچنین، گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر جایگزین گیربکس ۶ سرعته خشک نسخه قبلی شده و از ضرائب بهتر و استهلاک پایین‌تری برخوردار است. به گفته منابع، این تغییرات به حدی گسترده هستند که فیدلیتی پرستیژ می‌تواند به عنوان یک خودرو کاملا جدید معرفی شود.

جدول مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ محصول گروه بهمن

 

نام خودرو فیدلیتی پرستیژ
سال طراحی ۲۰۲۰
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۵۹۸ سی سی و توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۶۰ کیلوگرم
اندازه طول ۴۷۲۰ میلیمتر، عرض ۱۹۰۰ میلیمتر، ارتفاع ۱۷۱۰ میلیمتر
فاصله بین دو محور ۲۷۴۵ میلیمتر

3.5 از 2 رای

نظر شما چیست؟