فروش ویژه ولا V5

فروش ویژه ولا V5 از سوی خودروسازان راین آغاز شد

سه شنبه - 10 دی 1398

پیشرانه-شرکت خودروسازان راین از آغاز شرایط جدید فروش ویژه ولا V5 با تخفیف ویژه خبر داد.

پیشرانه-شرکت خودروسازان راین از آغاز شرایط جدید فروش ویژه ولا V5 با تخفیف ویژه خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه»شرکت خودروسازان راین فروش ویژه نقدی ولا V5 مدل ۹۶ را با قیمت مصوب ۹۴ میلیون ۵۵۰ هزار تومان با تخفیف ۶ میلیون ۴۵۰ هزار تومان با قیمت نهایی ۸۸ میلیون ۱۰۰ هزار تومان آغاز کرد.

بر اساس اعلام این شرکت نظر به محدودیت تعداد خودرو های قابل عرضه اولویت فروش با مشتریانی است که با حضور در نمایندگی مرکزی تهران نسبت به ثبت نام و اخذ قرارداد اقدام نموده باشند.همچنین تمامی هزینه های شماره گذاری و هزینه پلاک به عهده شرکت خواهد بود.

این خودرو با پیشرانه ۱۴۹۷ سی سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ،گشتاور ۱۳۵ نیوتن بر متر تولید می کند.

وزن ۱۰۷۰ کیلویی این خودرو قابلیت افزایش شتاب آن را فراهم نموده است.این خودرو با گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان برقی، نسل جدیدی از خودروهای پیشرفته در این کلاس را معرفی می کند.

باتوجه به مصرف سوخت تنها ۶.۱ لیتر، راین در رده اقتصادی ترین خودروی بازار کنونی قرار می گیرد.

روکش چرمی صندلی، راحتی و زیبایی فضای داخلی آن را دوچندان نموده است. این خودرو با ترمز EBD+ABS و سیستم تعلیق مک فرسون، امنیت سرنشینان را تامین می کند.

لازم به ذکر است، تکنولوژی موتور، گیربکس و سیستم ترمز این خودرو متعلق به کشور ژاپن است.

این خودرو۹۹۵ کیلوگرمی می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون با این ماشین ۱۱ ثانیه طول خواهد کشید که قابل قبول است.

از جمله امکانات این ماشین می‌توان از شیشه‌ بالابر برقی، رینگ آلیاژی، تنظیم الکترونیکی چراغ‌های جلو، تنظیم برقی آیینه‌های جانبی و سنسور دنده عقب یاد کرد.

یکی از مهم‌ترین امکانات این خودرو همانطور که در قبل نیز اشاره کردیم، فرمان برقی‌اش است که مقداری مصرف انرژی کمتری دارد و می‌تواند در کاهش مصرف سوخت مؤثر واقع شود و درضمن فرمان‌پذیری نیز بهبود پیدا می‌کند.

همچنین جدول شرایط جدید فروش ویژه ولا V5 به شرح زیر است.

فروش ویژه ولا V5

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟