از رشد تولید تا ورود محصولات جدید، طوفان آرین دیزل در بازار

پنجشنبه - 29 تیر 1402

پیشرانه – رشد تولید ۲۳۳ درصد در آرین دیزل پایا در بخش کامیونت، کامیون و کامیون کشنده در مقایسه با سه ماهه نخست ۱۴۰۱ به ثبت رسید.

پیشرانه – رشد تولید ۲۳۳ درصد در آرین دیزل پایا در بخش کامیونت، کامیون و کامیون کشنده در مقایسه با سه ماهه نخست ۱۴۰۱ به ثبت رسید

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،  این آمار که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است، نشان می دهد این مجموعه با تولید ۸۹۸ دستگاه برای تولید انواع کامیونت های JAC و همینطور کامیون کشنده شکموتو X5000 توانسته رشد ۲۳۳ درصدی را در سه ماهه  اول ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

براساس این آمار، تولید کامیونت ۶تن JAC از ۶۸ دستگاه فروردین تا خرداد ۱۴۰۱ به ۲۵۰ دستگاه رسیده و تولید مدل ۸.۵ تن نیز از ۷۵ دستگاه سال گذشته به ۲۵۰ دستگاه رسیده، مقادیری که به ترتیب رُشد ۲۶۸ و ۲۳۳ درصدی تولید را برای این تناژهای کامیونت JAC آرین دیزل بوده است.

طبق این آمار بیشترین تولید در این سه ماهه به کامیونت JAC به نمونه ۹ تن اختصاص داشته که در این مدت ۲۷۰  دستگاه تولید شده است. این در حالی است که میزان تولید در مدت مشابه سال قبل ۱۲۷  دستگاه بوده که حالا رشدی۱۱۳ درصدی را ثبت کرده است.

همچنین در فصل بهار ۱۴۰۲، آرین دیزل محصول جدیدی را به سبد محصولات خود اضافه کرد و آن کامیون کشنده جدید شکموتو X5000 بود.  در این مدت ۱۲۸  دستگاه از این محصول تولید شده است.

این شرکت، مجموع تولید سه ماه نخست آرین دیزل در سال ۱۴۰۲ در بخش کامیونت، کامیون و کشنده را به ۸۹۸ دستگاه می‌رساند. این در حالی است که برای سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱، مجموع تولید ۲۷۰ دستگاه در این بخش برای آرین دیزل پایا به ثبت رسیده بود.

پیش بینی ها حاکی از آن است که این روند رو به رشد تا پایان سال ادامه دار باشد. اما در کنار آن محصولات جدید دیگری از جمله کامیون های باری برند شکموتو به سبد تولیدات، قرار است فیس‌لیفت کامیونت جک با ظاهری کاملا جدید به سبد محصولات اضافه شود.

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟