پیش فروش پژو207 با سقف پانوراما

پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما از سوی ایران خودرو آغاز شد

چهارشنبه - 18 دی 1398

پیشرانه – ایران خودرو از پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما خبر داد.

پیشرانه – ایران خودرو از پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گروه صنعتی ایران خودرو امروز چهارشنبه ۱۸ دی ماه، طرح پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی مجهز به سقف پانوراما را آغاز خواهد کرد و مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ صبح امروز با مراجعه به وب سایت این گروه صنعتی در طرح فروش “مشارکت در تولید دی ماه” ایران خودرو شرکت کنند.
بر اساس اعلام ایران خودرو پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی مجهز به سقف پانوراما با مبلغ پیش پرداخت ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درموعد تحویل تیرماه الی آبان ماه سال ۱۴۰۰ تعیین شده است و برای تمامی موعدهای تحویل، سود مشارکت یکسان ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

همچنین بر اساس اعلام این شرکت تخفیف خرید محصول ایرانی برای ثبت نام در مرداد ماه ۲۲۰ هزار تومان، شهریور ۴۵۰ هزار تومان، مهر ماه ۷۲۰ هزار تومان و آبان ماه ۱ میلیون تومان خواهد بود.

توضیحات سقف پانوراما: این سقف شیشه ای نسبت به سانروف از ابعاد بزرگتری برخوردار است که استفاده از چشم انداز خارج از خودرو را لذت بخش کرده و علاوه بر این به جذابیت های ظاهری این خودرو می افزاید. سقف شیشه ای این محصول ثابت بوده و پوشش کشویی آن در مواقع لزوم مانع از تابش نور خورشید به داخل کابین می شود.

مشخصات فنی ۲۰۷: پیشرانه به کار رفته در پژو ۲۰۷، موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر است. ۲۰۷ برای دستیابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون به ۱۱.۶ ثانیه در مدل دستی نیاز دارد.در مرکز داشبورد ۲۰۷ یک نمایشگر ۷ اینچی برای سیستم مالتی مدیا در نظر گرفته شده که از سیستم مسیریابی (GPS) پشتیبانی می‌کند  همچنین طبق اعلام رسمی شرکت ایران خودرو مصرف سوخت ترکیبی پژو ۲۰۷ در یک سیکل ترکیبی برابر ۷٫۳ لیتر در هر صد کیلومتر است.

همچنین جدول پیش فروش پژو ۲۰۷ از سوی ایران خودرو به شرح زیر است.

پیش فروش پژو 207

پیش فروش پژو 207

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟