پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو

فروش فوری اعتباری محصولات ایران خودرو ادامه خواهد یافت

پنجشنبه - 19 دی 1398

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اعتباری محصولات خود برای تنظیم بازار خبر داد.

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اعتباری محصولات خود برای تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش فوری اعتباری محصولات ایران خودرو امروز نوزدهم دی‌ماه  مجددا آغاز خواهد شد و این شرکت خودروهای پژو ۴۰۵ SLX و پژو پارس دوگانه سوز را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام ایران خودرو پژو ۴۰۵ SLX در رنگ های خاکستری متالیک، نقره ای، سفید و مشکی را با قیمت مصوب ۶۸ میلیون ۷۲ هزار ۳۰۰ تومان با پیش پرداخت ۶۱ میلیون ۴۰۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۴ میلیون ۱۳۴ هزار تومان در تاریخ سر رسید بیستم تیر ماه سال ۹۹ و بیستم دی ماه سال ۹۹ به فروش می رساند.

همچنین شرکت ایران خودرو پژو پارس دوگانه سوز را در رنگ های سفید، نقره ای، مشکی و آبی رویال با قیمت مصوب ۸۰ میلیون  ۶۴۳ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۷۲ میلیون ۷۴۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۴ میلیون  ۸۹۸ هزار تومان در تاریخ سر رسید بیستم تیر ماه سال ۹۹ و بیستم دی ماه سال ۹۹ به فروش می رساند.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در فروش فوری اقساطی ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها تعیین شده است و خودرو های تحویلی تا پایان اقساط در رهن ایران خودرو خواهد بود.

همچنین ایران خودرو اعلام کرده قیمت های ارائه شده و فروش فوری اقساطی مجدد پژو ۴۵۰ SlX و پژو پارس دوگانه سوز در دی ماه سال ۹۸ برای تنظیم بازار ملتهب این روزهای خودرو کشور خواهد بود.

فروش این خودروها در فروش فوری اقساطی ایران خودرو از امروز بیستم دی ماه ساعت و از طریق وب‌سایت اینترنتی شرکت ایران خودرو آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

پژو ۴۰۵ SLX در بخش فنی از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۵۸۷ cc بهره می‌برد که قادر است ۱۰۸ اسب بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید نماید، نیروی تولیدی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌نماید تا این سدان ۱۱۲۰ کیلوگرمی بتواند در عرض ۱۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. طبق اعلام شرکت سازنده مصرف سوخت ترکیبی پژو ۴۰۵ SLX برابر با ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است.

پژو پارس دوگانه سوز به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر موسوم به XU7JP/L3 مجهز است که می‌تواند در حالت استفاده از بنزین ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند، اما در حالت استفاده از گاز CNG مقدار قدرت تولیدی این موتور به ۸۳ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۱۳۵ نیوتن‌متر کاهش می‌یابد. بر اساس اعلام ایران خودرو، پژو پارس دوگانه سوز می‌تواند طی زمان ۱۳.۸ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند، همچنین مصرف ترکیبی این مدل ۹.۱ لیتر بنزین و ۳۱.۳ لیتر گاز در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

همچنین جدول فروش فوری اعتباری محصولات اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح زیر است.

فروش فوری اعتباری محصولات ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • سیدعلی هاشمی | ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۸ ب٫ظ

    قیمت خودرو رو ۶۸ میلیون تعیین کردین
    ۶۱ میلیون نقدی میگیرین و ۷ میلیون طی دو فقره چک!!!!
    منت هم میذارین که فروش اقساطی جهت تنظیم بازار!!!!!!!
    واقعا شرم آوره …… روی روان مردم هم کار میکنین که تحریک بشن و فوری بیان پول هاشونو بریزن تو حساب شما!!!!!
    فقط باید تاسف خورد به حال شما بخاطر فریبکاریتون و اون مردم ساده لوح که گول شما رو میخورن و شب عیدی جیب شما رو پر میکنن!!!!!!!!

    • پیشرانه | ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ ق٫ظ

      تو حساب ما که نمیره برادر

  • قاسم | ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ ق٫ظ

    سایتتون عالیه..