پیش فروش اقساطی جک s3

پیش فروش اقساطی جک S3 با هفتاد میلیون تسهیلات آغاز شد

جمعه - 20 دی 1398

پیشرانه-کرمان موتور از فروش اقساطی جک S3 با هفتاد میلیون تومان تسهیلات در نیمه دوم دی ماه خبر داد.

پیشرانه-کرمان موتور از پیش فروش اقساطی جک S3 با هفتاد میلیون تومان تسهیلات در نیمه دوم دی ماه خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» کرمان موتور پیش فروش اقساطی جک S3 را با قیمت مصوب ۲۱۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان شانزدهم دی‌ماه آغاز کرده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

جک S3 به صورت اقساطی به سه روش  دو مرحله ای، سه مرحله ای و چهار مرحله ای امکان پذیر خواهد بود.در مدل دو مرحله ای با تخفیف ۵ میلیون تومان و پیش پرداخت ۱۰۸ میلیون ۷۵۰ هزار تومان و الباقی مبلغ همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه، در سه مرحله ای  با تخفیف ۳ میلیون تومان وپیش پرداخت ۸۷ میلیون تومان در مرحله دوم ۲۱ میلیون ۷۵۰ هزار تومان و الباقی همزمان باصدور دعوتنامه تکمیل وجه و در چهار مرحله ای با تخفیف ۱ میلیون تومان و پیش پرداخت ۶۵ میلیون ۲۵۰ هزار تومان در مرحله دوم و سوم مبلغ ۲۶ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و الباقی همزمان با صدور دعوتامه تکمیل وجه به فروش می رسد.

همچنین در مدل چهار مرحله ای شامل تسهیلات به مبلغ ۷۰ میلیون تومان و باز پرداخت ۱۸ ماه با بهره ای ۹ درصد است.

همچنین تمامی چک های اقساط پس از صدور دعوتنامه دریافت می شود و پرداخت مرحله دوم طی یک فقره چک به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ و پرذاخت مرحله سوم طی یک فقره چک به تاریخ یکم تیر ماه سال ۹۹ خواهد بود.

جک S3 در یک کلاس پاین‌تر از S5 قرار می‌گیرد و اتفاقا در بازار ایران، رقبای  زیادی دارد. مهم‌ترین رقبای آن هایما S5، ام وی ام X22، لیفان X60 و چانگان CS35 هستند که همگی از تولیدات کمپانی‌های چینی به شمار می‌روند.

جک S3 از یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر  ۱۵۹۰ سی سی بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل ۱۰۷ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۵۵ نیوتن متر تولید می‌کند و با حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومت بر ساعت است. این قدرت به وسیله جعبه دنده CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

پیش فروش اقساطی جک s3

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟