فروش اعتباری چری آریزو 6

مدیران خودرو شرایط جدید فروش اعتباری چری آریزو ۶ را اعلام کرد

سه شنبه - 24 دی 1398

پیشرانه- مدیران خودرو از فروش اعتباری چری آریزو ۶ خبر داد.

پیشرانه- مدیران خودرو از فروش اعتباری چری آریزو ۶ خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرایط جدید فروش اعتباری چری آریزو ۶ با قیمت مصوب ۳۹۸ میلیون ۹۰۰ هزار تومان از سوی مدیران خودرو آغاز شد.

بر اساس اعلام  این شرکت چری آریزو ۶ با قیمت مصوب ۳۹۸ میلیون ۹۰۰ هزار تومان با پیش پرداخت ۱۹۹ میلیون ۴۵۰ هزار تومان در پنج مدل ۱۲ ماه با اقساط هر ماه ۱۹۰ میلیون ۴۵ هزار ۸۵۹ تومان، ۲۴ ماه با اقساط هر ماه ۱۰ میلیون ۷۸۰ هزار ۳۶۴ تومان، ۳۶ ماه با اقساط هر ماه ۸ میلیون ۱۰۶ هزار ۸۷۷ تومان، ۴۸ ماه با اقساط هر ماه ۶ میلیون ۸۳۶ هزار ۲۲۸ تومان، ۶۰ ماه با اقساط هر ماه ۶ میلیون ۱۳۰ هزار ۳۷۹ تومان به فروش میرسد.

همچنین نرخ سود تسهیلات ۲۱ درصد و تحویل به صورت فوری خواهد بود.

جزئیات فنی چری آریزو ۶ تفاوت چندانی با آریزو ۵ و آریزو ۷ ندارد. این خودرو هم، از پیشرانه‌ی توربو شارژ ۱.۵ لیتری (مدل SQRE۴T۱۵B ساخت چری) در تمامی نسخه‌های خارج از چین، بهره می‌برد. با این حساب، نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه، فراهم خواهد شد.

این توانایی‌ها، مدل فعلی آریزو ۵ توربو را در زمانی حدود ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند و طبیعتا برای آریزو ۶ با کمی وزن بیشتر، رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در زمانی حدود ۱۱ ثانیه ممکن خواهد کرد. میانگین مصرف سوخت خودرو با توجه به آمار سایت‌‌های چینی و کیفیت بنزین داخلی، عددی در حدود ۹ تا ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

نهایت سرعت سدان جدید چری، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و با جعبه‌دنده CVT، جذابیت بالایی دارد، نسخه‌های ۲ لیتری هیوندای النترا و کیا سراتو، قدرتی مشابه چری آریزو ۶ دارند اما به لطف فناوری برتر در جعبه‌دنده‌های خودکار ۶ سرعته، شتاب‌گیری بهتری ارائه می‌کنند.

همچنین جدول فروش اعتباری چری آریزو ۶ اعلام شده از سوی مدیران خودرو به شرح زیر است.

فروش اعتباری چری آریزو 6

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟