فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو

آغاز فروش اقساطی محصولات MVM ویژه کارکنان سازمان ها

پنجشنبه - 26 دی 1398

پیشرانه- فروش اقساطی محصولات MVM ویژه کارکنان سازمان های طرف قرار داد آغاز شد.

پیشرانه- فروش اقساطی محصولات MVM ویژه کارکنان سازمان های طرف قرار داد آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» مدیران خودرو در شرایط فروش اقساطی محصولات MVM  ویژه کارکنان سازمان های طرف قرارخبر داد، خودروهای ام وی ام ۳۱۵s در دو مدل،X22 را درچهار مدل و X33s  را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو ام وی ام ۳۱۵s در ۲ مدل دنده ای اکسلنت اسپرت با قیمت نقدی ۱۴۳ میلیون ۴۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۴۳ میلیون ۲۰ هزار تومان و مدل دنده ای اسپرت با قیمت نقدی ۱۴۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۴۳ میلیون ۳۵۰ هزار تومان به فروش می رساند.

مدیران خودرو همچنین X22 را  در مدل های دنده ای لاکچری با قیمت نقدی ۱۷۹ میلیون ۷۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۶۲ میلیون ۸۹۵ هزار تومان، مدل دنده ای اکسلنت اسپرت با قیمت نقدی ۱۸۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۶۵ میلیون ۹۷۵ هزار تومان، مدل اتومات لاکچری با قیمت نقدی ۲۰۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۷۱ میلیون ۲۲۵ هزار تومان و مدل اتومات اسپرت اکسلنت با قیمت نقدی ۲۱۲ میلیون تومان و پیش پرداخت ۷۴ میلیون ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رساند.

این شرکت همچنین اعلام کرد خودرو X33s را در مدل اتومات اسپرت با قیمت نقدی ۲۴۷ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۸۶ میلیون ۷۳۰ هزار تومان به فروش می رساند.

گفتنی است تمامی خودرو های اعلام شده در فروش اقساطی محصولات MVM با اقساط ۱۲ ماه، ۲۴ ماه، ۳۶ ماه، ۴۸ ماه و ۶۰ ماه قابل ثبت نام خواهد بود.

ام وی ام  ۳۱۵ به یک موتور بنزین‌سوز تنفس طبیعی با بهره‌مندی از گنجایش ۱۴۹۷ سی‌سی مجهز است. یک موتور چهار سیلندر و شانزده سوپاپ که قادر است حداکثر توانی معادل ۱۰۷ اسب بخار با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه ایجاد کند. حداکثر گشتاور خروجی این خودرو نیز برابر با ۱۴۰ نیوتن‌متر با احتساب ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه برآورد می‌شود.

ام وی ام X22 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) ۱۶ سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور ۶۰۰۰rpm برابر با ۱۰۵ اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل ۱۳۵ نیوتن‌متر است که در دور موتور ۲۷۵۰ در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

ام وی ام X33 از یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری (۱۹۷۱ سی سی) شانزده سوپاپه مجهز به فناوری DVVT-i تشکیل شده است که قادر به تولید توان خروجی معادل ۱۳۶ اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور حاصل از آن در دور موتور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰rpm، معادل ۱۸۰ نیوتن متر است.

همچنین جدول فروش اقساطی مدیران خودرو به شرح زیر است.

فروش اقساطی محصولات MVM

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟