فروش فوری اقساطی ایران خودرو آغاز شد

چهارشنبه - 2 بهمن 1398

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اقساطی محصولات خود برای تنظیم بازار خبر داد.

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اقساطی محصولات خود برای تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش فوری اقساطی ایران خودرو  یکم بهمن ماه آغاز و تا دوم بهمن ادامه خواهد داشت و این شرکت خودروهای پژو ۴۰۵ SLX، پژو پارس دوگانه سوز و پژو ۴۰۵ دوگانه سوز را به فروش می‌رساند.

همچنین بر اساس اعلام ایران خودرو پژو ۴۰۵ SLX با رنگ سفید را با قیمت مصوب ۶۷ میلیون ۹۹۸ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۶۱ میلیون ۳۳۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۴ میلیون ۱۳۰ هزار تومان در تاریخ سر رسید پنجم مرداد ماه سال ۹۹ و پنجم بهمن ماه سال ۹۹ در روز سه شنبه یکم بهمن ماه به فروش می رسد.

پژو پارس دوگانه سوز را در رنگ های سفید، آبی رویال و مشکی با قیمت مصوب ۸۰ میلیون ۶۴۳ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۷۲ میلیون ۷۴۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۴ میلیون  ۸۹۸ هزار تومان در تاریخ سر رسید پنجم مرداد ماه سال ۹۹ و پنجم بهمن ماه سال ۹۹ در روز چهاشنبه دوم بهمن از سوی ایران خودرو به فروش می رسد.

ایران خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه سوز را در رنگ های نقره ای، خاکستری متالیک و مشکی با قیمت مصوب ۶۵ میلیون ۶۶۲ هزار ۳۰۰ تومان با پیش پرداخت ۵۹ میلیون ۲۳۲۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۳ میلیون  ۹۸۸ هزار تومان در تاریخ سر رسید پنجم مرداد ماه سال ۹۹ و پنجم بهمن ماه سال ۹۹ در روز چهاشنبه دوم بهمن به فروش می رساند.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در فروش فوری اقساطی ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها تعیین شده است و خودرو های تحویلی تا پایان اقساط در رهن ایران خودرو خواهد بود.

همچنین جدول فروش فوری اقساطی گروه صنعتی ایرانخودرو به شرح زیر است. فروش فوری اقساطی ایران خودرو

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟