فروش فوری اعتباری پژو پارس اتوماتیک از سوی ایران خودرو آغاز شد

پنجشنبه - 3 بهمن 1398

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اعتباری پژو پارس اتوماتیک و پژو ۴۰۵ برای امروز خبر داد.

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اعتباری پژو پارس اتوماتیک و پژو ۴۰۵ برای امروز خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش فوری اعتباری محصولات ایران خودرو امروز سوم بهمن ماه مجددا آغاز خواهد شد و این شرکت خودروهای پژو ۴۰۵ و پژو پارس اتوماتیک را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام ایران خودرو پژو پارس اتوماتیک را در رنگ های سفید و خاکستری با قیمت مصوب ۹۸ میلیون  ۹۷۸ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۸۹ میلیون ۲۸۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۶ میلیون  ۱۱ هزار تومان در تاریخ سر رسید پنجم مرداد ماه سال ۹۹ و پنجم مربهمن ماه سال ۹۹ در روز پنجشنبه سوم بهمن ماه به فروش می رساند.

پژو ۴۰۵ بنزینی را در رنگ های نقره ای و خاکستری متالیک با قیمت مصوب ۹۸ میلیون  ۶۳۰ هزار ۱۵۸ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۵۶ میلیون ۹۷۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۳ میلیون  ۸۳۶ هزار تومان در تاریخ سر رسید پنجم مرداد ماه سال ۹۹ و پنجم مربهمن ماه سال ۹۹ در روز پنجشنبه سوم بهمن ماه به فروش می رساند.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در فروش فوری اقساطی ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها تعیین شده است و خودرو های تحویلی تا پایان اقساط در رهن ایران خودرو خواهد بود.

پژو پارس Tu5 اتوماتیک در بخش فنی از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی ۴ سیلندر قرار دارد که با نام TU5 شناخته می‌شود. این پیشرانه توان تولید ۱۰۸ اسب بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور در دقيقه و ۱۴۲ نيوتن‌متر گشتاور در ۴۰۰۰ دور در دقيقه را دارد. نیروی تولیدی پیشرانه پژو پارس از طریق یک گیربکس  اتوماتیک ۴ دنده به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود تا این سدان ۱۱۸۵کیلوگرمی بتواند طی زمان ۱۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.

پژو ۴۰۵ در بخش فنی از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۷۶۱ بهره می‌برد که قادر است ۱۰۰ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۵۳ نیوتن متر گشتاور را در ۳۰۰۰ دور در دقیقه تولید نماید. این موتور فرانسوی الاصل که همه ما آن را با نام XU7JP/L3 می‌شناسیم، نیروی تولیدی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌نماید تا این سدان ۱۱۰۰ کیلوگرمی بتواند در عرض ۱۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. طبق اعلام شرکت سازنده مصرف سوخت ترکیبی پژو ۴۰۵ برابر با ۹ لیتر در هر صد کیلومتر است.

همچنین جدول فروش فوری اعتباری پژو پارس اتوماتیک و پژو ۴۰۵ اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح زیر است.

فروش فوری اعتباری پژو پارس اتوماتیک

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟