در کمتر از ۱۰ دقیقه تکمیل شد

استقبال عجیب مشتریان از فروش لاماری ایما

دوشنبه - 13 آذر 1402

پیشرانه – ثبت نام خودرو لاماری ایما که از سوی شرکت آرین پارس موتور در ساعت ۱۶ امروز آغاز شده بود، در همان دقایق ابتدایی ظرفیت فروش آن تکمیل شد. ظهر دیروز شرایط فروش لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور باز شد اما با توجه به استقبال بسیار بالا، این سامانه دچار مشکل شد و […]

پیشرانه – ثبت نام خودرو لاماری ایما که از سوی شرکت آرین پارس موتور در ساعت ۱۶ امروز آغاز شده بود، در همان دقایق ابتدایی ظرفیت فروش آن تکمیل شد.

ظهر دیروز شرایط فروش لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور باز شد اما با توجه به استقبال بسیار بالا، این سامانه دچار مشکل شد و این پروسه را با تاخیر مواجه کرد.

با اعلام مسئولین سامانه پس از رفع شدن مشکل، امکان ثبت نام دوباره میسر شد اما اینبار استقبال بیش از اندازه باعث شد تا در مدت زمان ۱۰ دقیقه تمام ظرفیت این کراس اوور محبوب پُر شود.

ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی لاماری ایما گویای آن است که مردم به محصول آرین پارس موتور اعتماد دارند و به این اطمینان رسیدند که لاماری ایما مطابق با سلایق و علایق آنها و با کیفیت بالا عرضه شده است.

ظاهر زیبا و مشتری پسند، قوای محرکه قوی و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی لاماری ایما، رانندگی مطمئن و راحتی را تضمین می کند.

در حال حاضر راه خرید و ثبت نام این خودرو از طریق ثبت خودرو فرسوده و یا طرح جوانی است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟