ادامه پیش فروش بهمن ماه ایرانخودرو

پیش فروش بهمن ماه ایرانخودرو ادامه خواهد داشت

یکشنبه - 6 بهمن 1398

پیشرانه – ادامه پیش فروش بهمن ماه ایرانخودرو از ششم بهمن ماه از سر گرفته خواهد شد.

پیشرانه – ادامه پیش فروش بهمن ماه ایرانخودرو از ششم بهمن ماه از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایرانخودرو از ادامه پیش فروش بهمن ماه برای دو محصول خود پژو ۲۰۶ و دنا در روز یکشنبه ششم بهمن ماه خبر داد.

بر اساس اعلام ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قابلیت تولید ۷۵ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۳۰۰ دور در دقیقه و ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۳۴۰۰ دور در دقیقه را دارد، ۱۰۲۵ کیلوگرم وزن آن است، نیرو توسط گیربکس BE4 که به‌طور کامل با ۲۰۶ تیپ ۵ مشترک است به چرخ‌های جلو انتقال می‌کند و در شرایط ایدئال در سیکل ترکیبی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به حدوداً ۶ لیتر سوخت احتیاج دارد، این خودرو با کیسه هوای راننده و سرنشین با ترمز ضد قفل در رنگ های آبی کاسپینی، قرمز دوپوششه، سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری و گیلاسی با پیش پرداخت ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و سود مشارکت ۱۵.۵ % و سود انصراف ۱۲.۵% در روز یکشنبه ششم بهمن ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

دنا با پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶۴۶ سی‌سی دارای قدرتی برابر ۱۱۵ اسب‌ بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری برابر با ۱۵۷ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه است و نیروی تولیدشده توسط پیشرانه  دنا معمولی به‌وسیله یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود تا این سدان ۱۲۵۸ کیلوگرمی بتواند طی زمان ۱۳٫۵ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد . مصرف سوخت ترکیبی دنا طبق ادعای شرکت ایران خودرو معادل ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتراست و با کیسه هوای راننده و سرنشین در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و آبی کبود با پیش پرداخت ۴۴ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و سود مشارکت ۱۶% و سود انصراف ۱۳% در روز یکشنبه ششم بهمن ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در پیش فروش بهمن ماه ایرانخودرو بهمن ماه سال ۹۹ تعیین شده است.

فروش این خودروها در این پیش فروش از امروز ششم بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح و از طریق وب‌سایت اینترنتی شرکت ایرانخودرو آغاز خواهد شد.

همچنین جدول ادامه پیش فروش بهمن ماه ایرانخودرو به شرح زیر است.

 

ادامه پیش فروش بهمن ماه ایرانخودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟