پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو

پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو ادامه خواهد داشت

شنبه - 12 بهمن 1398

پیشرانه – ادامه پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو از دوازدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

پیشرانه – ادامه پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو از دوازدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو از ادامه پیش فروش بهمن ماه برای پنج محصول خود پارس، پژو ۲۰۶ ، پژو ۲۰۷،پژو ۴۰۵ SLX و سمند LX در روزهای شنبه و یکشنبه دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه خبر داد.

بر اساس اعلام ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کیسه هوای راننده و سرنشین با ترمز ضد قفل در رنگ های آبی کاسپینی، قرمز دوپوششه، سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری و گیلاسی با پیش پرداخت ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و سود مشارکت ۱۵.۵ % و سود انصراف ۱۲.۵% در روز شنبه دوازدهم بهمن ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو ۴۰۵ SLX با موتور ۱۶ سوپاپ و کیسه هوای راننده و سرنشین با ترمز ضد قفل در رنگ های خاکستری متالیک، نقره ای، سفید و مشکی با پیش پرداخت ۳۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و سود مشارکت ۱۵.۵ % و سود انصراف ۱۲.۵% در روز شنبه دوازدهم بهمن ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو پژو پارس با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل و ایموبیلایزر در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک و خاکستری متالیک با پیش پرداخت ۳۹ میلیون تومان و سود مشارکت ۱۵.۵% و سود انصراف ۱۲.۵% در روز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پژو ۲۰۷i با کیسه هوای راننده، سرنشین و رینگ فولادی در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، آبی کاسپینی و قرمز دو پوششه با پیش پرداخت ۴۸ میلیون ۳۰۰ هزار تومان در روز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

سمند LX EF7 با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل و رینگ فولادی در رنگ های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک و آبی کبود با پیش پرداخت ۳۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومان در روز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو بهمن ماه سال ۹۹ تعیین شده است.

همچنین جدول ادامه پیش فروش بهمن ایران خودرو به شرح زیر است.

ادامه پیش فروش بهمن ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • حامد | ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ ق٫ظ

    پارس با پیش پرداخت ۳۹۰ میلیون تومان!!!!

    • پیشرانه | ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲:۰۰ ب٫ظ

      اشتباه تایپی بود، اصلاح شد. ممنون از تذکرتون