ام وی ام و جدیدترین شرایط فروش

ام وی ام و جدیدترین شرایط فروش

یکشنبه - 25 اسفند 1398

پیشرانه- مدیران خودرو نماینده محصولات چری کار خودرو را حدود ۱۷ سال پیش یعنی سال ۸۱ با عرضه خودرو ام وی ام ۱۱۰ یا همان QQ در بازار کش.رمان به عنوان خودرویی ارزان قیمت آغاز کرد. هیچ‌گاه نتوانست رقیب خیلی جدی برای ارزان ترین خودرو کشورمان یعنی پراید باشد، اما موفق شد نظر برخی متقاضیان خودرو را که طی سال های اخیر دل خوشی از ایران خودرو و سایپا نداشتند را به خود جلب کند.

پیشرانه- مدیران خودرو نماینده محصولات چری کار خودرو را حدود ۱۷ سال پیش یعنی سال ۸۱ با عرضه خودرو ام وی ام ۱۱۰ یا همان QQ در بازار کشورمان به عنوان خودرویی ارزان قیمت آغاز کرد. هیچ‌گاه نتوانست رقیب خیلی جدی برای ارزان ترین خودرو کشورمان یعنی پراید باشد، اما موفق شد نظر برخی متقاضیان خودرو را که طی سال های اخیر دل خوشی از ایران خودرو و سایپا نداشتند را به خود جلب کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» این شرکت بعد ها نیز خودروهای ام وي ام ۳۱۵، ام وی ام x33 با چند فیس لیفت، ام وی ام x22، ام وی ام ۱۱۰  جدید، ام وی ام ۵۳۰ و ام وی ام ۵۵۰ را به بازار عرضه کرد.

شرایط فروش ام وی ام ۳۱۵

ام وي ام ۳۱۵  به عنوان یکی از پرطفدارترین خودروهای این شرکت اما در زمان ورود رقیب جدی قدرتمندی به نام پژو ۲۰۶ این بار از محصولات داشت، سرنوشت این خودرو به نسبت ارزان قیمت (البته قدیم‌ها) نیز به‌شدت شبیه MVM 110 بود، البته از حق نگذریم خریداران این خودرو معمولاً از کیفیت این خودرو ابراز رضایت می‌کنند و برخی نیز مشتری وفادار این خودرو هستند.

قیمت ام وی ام ۳۱۵ هم اکنون ۱۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که ۵۲ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است. همچنین بر اساس اعلام مدیران خودرو مدت بازپرداخت برای این خودرو بین ۱۲ تا ۶۰ ماه در نظر گرفته‌شده است که مبلغ اقساط بین ۹ تا ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

پیشرانه در نظر گرفته‌شده برای MVM 315 از نوع ۱۵۰۰ سی‌سی تنفس طبیعی بوده و قدرتی معادل ۱۰۷ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۴۰ نیوتون متر را ارائه می‌کند.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت اعلام‌شده است و طبق تست‌های انجام‌شده می‌تواند در مدت‌زمان تقریبی ۱۳ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. پیشرانه ۱۵۰۰ سی‌سی این خودرو در مقایسه با پیشرانه TU5 خودرو ۲۰۶ با دوام تر و کم استهلاک تر بوده و ایرادات کمتری به آن وارد است.

شرایط فروش MVM X33

داستان ام وی ام x33 اما با خودروهایی که درباره‌شان صحبت شد تفاوت دارد. ام وی ام ایکس ۳۳ در زمان عرضه رقیب قدرتمند داشت، اما نه رقیبی از خودروسازان داخلی، لیفان ایکس ۶۰ که اتفاقاً محصول شرکت برادر مدیران خودرو یعنی کرمان موتور بود، توانست بازار این خودرو را تحت تأثیر قرار دهد، بااین‌وجود در زمان ابتدایی عرضه این ۲ خودرو شاید شاسی‌بلند بازار خریداران این سگمنت به‌نوعی میان مدیران خودرو و کرمان موتور تقسیم شد، البته که آن زمان ایران خودرو و سایپا خودرویی در این سگمنت نداشتند.

قیمت ام وی ام X33 نیز بر اساس اعلام این شرکت ۲۶۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که ۱۰۴ میلیون ۸۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت و باقی در ۱۲ تا ۶۰ ماه از خریداران دریافت خواهد شد.

برای MVM X33 اسپرت از یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر استفاده‌شده است که قدرت کافی برای تجربه یک رانندگی هیجان‌انگیز را در اختیار راننده قرار نمی‌دهد. این شاسی‌بلند کوچک برای رسیدن به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد که چندان عدد جالبی به نظر نمی‌آید.

وزن ایکس ۳۳ اسپرت در حدود  ۱۴۲۰ کیلوگرمی است، تحمل وزن این خودرو بر دوش پیشرانه ای گذاشته شده که در دور ۵۷۵۰ می تواند ۱۳۶ اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین گشتاور موتور ۲۰۰۰ سی سی ایکس ۳۳ جدید، ۱۸۲ نیوتن متری در دور ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰ به محور جلو منتقل می شود.

شرایط فروش ام وی ام X22

ام وی ام x22 نیز به‌عنوان خودرویی که مدیران خودرو آن را خودرویی برای جوانان نام‌گذاری کرده بود تا جایی که ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو (در زمان رونمایی این خودرو) برای اثبات مناسب بودن این خودرو برای جوانان با لباس ورزشی در مراسم رونمایی آن شرکت کرد، توانست نظر مثبت برخی جوانان و خانم‌هایی که علاقه داشتند خودرویی کمی با ارتفاع بیشتر سوار شوند اما امکان خرید خودروهای شاسی‌بلند واقعی نداشتند را به خود جلب کند.

هم اکنون قیمت ام وی ام X22 نیز در مدل دنده‌ای اکسلنت اسپرت ۱۹۸ میلیون تومان است و پیش‌پرداخت ۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود، این خودرو در مدل اتومات نیز قیمت ۲۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی دارد که پیش‌پرداخت آن ۸۵ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است.

این خودرو با داشتن یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۱۴۹۷ سی‌سی می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. حداکثر سرعت این خودرو با جعبه‌دنده دستی ۱۷۰ کیلومتر و با دنده‌اتوماتیک ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

میزان مصرف سوخت ترکیبی مدل اتوماتیک برابر با ۶.۱ لیتر در صد کیلومتر است. این عدد برای خودرو مجهز به گیربکس دستی معادل ۵.۹ واحد اعلام شده است. همچنینMVM X22 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵+ است.

بر اساس ان گزارش مدیران خودرو اما در سالی که این روزها به پایان خود نزدیک می‌شود و به لطف ویروس کرونا همه منتظر اتمام آن هستند، تلاش کرد حضور برند MVM را در بازار قدرت ببخشد، اما نه به‌عنوان خودرویی ارزان قیمت، این شرکت در اواسط پاییز خودرو ام وي ام x55 را این بار نه با برند چری بلکه با برند MVM به بازار عرضه کرد، خودرویی که در چین به نام چری تیگو ۴ فروخته می‌شود.

خودرویی که با توجه امکانات فنی و سواری آن می‌تواند بسیار موفق باشد، بااین‌وجود به نظر می‌رسد بتوان این خودرو را بدشانس‌ترین خودرو ام وی ام دانست، MVM X55 درزمانی به بازار عرضه شد که شاهد رشد چند برابری یوان واحد پول کشور چین در کنار دیگر ارزهای رایج در بازار بودیم.

در جدول های زیر همچنین شرایط فروش و قیمت نقدی خودروهای MVM را آورده ایم

قیمت ام وی ام

شرایط فروش ام وی ام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟